fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מכבי חדרה חזרה לאחר עונה אחת לליגה הארצית

חוגגים עלייה (צילום: מכבי איבצר חדרה)

לאחר עונה אחת מאז ירדה לליגה א', מכבי עירוני חדרה חגגה בשבוע שעבר את חזרתה לליגה הארצית.

קפטן הקבוצה הראל קרני אמר לאחר העלייה: "היה מרגש מאוד, אפילו שהבטחנו את עליית הליגה לפני כמה שבועות. האולם היה מלא בילדים מדור העתיד של המועדון וכן רבים מבוגרי המועדון שבאו לחגוג ולהיפרד מהאולם המיתולוגי. עשינו עונה מדהימה, הקבוצה התגבשה ונהנינו מאוד לשחק יחד, מעבר לזה, המועדון התנהל כמו קבוצה בליגה לאומית, מהצוות המקצועי, להנהלה, וכל המעטפת.  גם אירוע העליה היה מושקע ברמות שלא ראו בליגה א".

חוגגים עלייה (צילום: מכבי איבצר חדרה)
חוגגים עלייה (צילום: מכבי איבצר חדרה)

כוכב אחר של הקבוצה, מושון יעקוסי סיכם את העלייה: "ההרגשה הייתה נפלאה! לעלות ליגה ולעמוד במשימה ובכלל, תחושת ההישג, היא נהדרת. באופן ספציפי, ההנהלה גם הפיקה אירוע נהדר ומרגש שחגג את עליית הליגה ואת האולם ההיסטורי, דבר שקק שהכפיל את עוצמת הרגשות. כפי שהצהרנו בתחילת השנה הזו, העלייה לליגה הארצית היא רק הצעד הראשון וה״מאני טיים״ מתחיל בשנה הבאה! נבנה קבוצה טובה עם היסודות הקיימים ונבוא במטרה לעלות ליגה נוספת. ברמה האישית אני רוצה להודות להנהלה שהתייחסה למועדון ולשחקנים בצורה המקצועית ביותר וסיפקה את התנאים המושלמים להצלחה. רמת הניהול הייתה מעבר לכל סטנדרט שנהוג, בטח שבליגה א, אבל גם בליגות גבוהות יותר. תודה נפרדת מגיעה לצוות המאמנים ניב ודן, צוות האימון, שהצליחו להוציא מאיתנו המון בעונה שאחד האתגרים שלה היה לשמור את השחקנים חדים, מפוקסים".

המאמן ניב רבי עצמו היה נרגש במיוחד שעבורו כתושב חדרה מדובר בעלייה ראשונה בעירו: "היה מרגש מאוד. האולם היה מלא בילדים של המועדון וזה הזכיר לי נשכחות, בתור ילד הייתי עומד ודופק על הפחים למעלה וכן רבים מבוגרי המועדון שבאו לחגוג ולהיפרד מהאולם המיתולוגי. עשינו עונה מדהימה, הקבוצה התגבשה ונהניתי לאמן אותם מאוד. בהזדמנות זו אני רוצה להגיד תודה רבה לעוזר שלי דן שאין אנשים כמוהו, כיף גדול לעבוד איתו ולדפנה אריה המנהלת שעזרה ותמכה בהכול, היא נכס למועדון, מעבר לזה, המועדון התנהל ברמת ליגה לאומית. גם אירוע העלייה היה מושקע מאוד ברמת טופ לאומית. אנחנו כבר מסתכלים קדימה והמטרה שלנו היא לעלות לליגה לאומית, לא סתם נבנתה קבוצה עם חשיבה לטווח ארוך ויש שלד טוב מאוד שעליו ניתן לבנות קבוצה חזקה בליגה ארצית. נתחזק בכמה שחקנים ותהיה קבוצה חזקה ומהנה. אנחנו גם רוצים שיגיע יותר קהל למשחקים ושיהיה מעורב יותר". קרני עצמו הוסיף לקראת העונה הבאה: "המטרה שלנו היא לעלות לליגה לאומית, לא סתם נבנתה קבוצה עם חשיבה לטווח ארוך ויש שלד טוב מאוד שעליו ניתן לבנות קבוצה שתתמודד על העליה גם בליגה הארצית. נתחזק בכמה שחקנים ותהיה קבוצה חזקה ומהנה. אנחנו מקווים שגם הקהל יהיה מעורב ויגיע למלא את האולם כל משחק".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות