fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מט"י חדרה: גידול בפניות בעלי עסקים לסיוע כספי בעקבות מבצע "צוק איתן"

מנכ"ל מט"י חדרה מדווח כי שני התחומים שבעיקר נפגעו הם תיירות ומסעדנות, ומוסיף כי בעקבות אי הוודאות חלה ירידה גם במספר הפונים לסיוע לצורך הקמת עסקים חדשים
אילוסטרציה (panthermedia)
אילוסטרציה (panthermedia)
"לעצור ולחשוב". דורון פהימה צילום: לנוי אזולאי
"לעצור ולחשוב". דורון פהימה צילום: לנוי אזולאי

בחודש האחרון חל גידול במספר בעלי העסקים הפונים למט"י חדרה בבקשה לסיוע במימון העסק שלהם, זאת בשל ירידה בהכנסות בעקבות המצב הביטחוני והלחימה במבצע "צוק איתן". דורון פהימה, מנכ"ל מט"י חדרה מספר: "פניות אלה של בעלי העסקים אלינו נובעות בשל ירידה בהכנסות וקושי בתזרים המזומנים כתוצאה מהמבצע הצבאי.

"בתקופה של ימי המבצע הציבור יצא פחות למרכזי קניות ובילויים בשל הדאגה לביטחונו האישי ובעקבות מצב הרוח הירוד שהיה באוויר. מדובר בעיקר בשני תחומי מרכזיים בהם ניכרת ביותר הירידה בהכנסות: התיירות המקומית והמסעדנות. גם בקמעונאות הורגשה ירידה בהכנסות אך בתחום זה הירידה היא קלה יותר משני התחומים האחרים שהזכרתי".

לדברי פהימה אי הוודאות במהלך ימי הלחימה, גרמה לירידה חדה במספר היזמים שפנו למט"י חדרה בבקשה לסיוע להקמת עסק חדש.

"אני מקווה שבעקבות הרגיעה שיש בימים האחרונים אנשים שחושבים על הקמת עסק יפנו אלינו כבר בתקופה הקרובה על מנת למצוא פתרונות מימון לעסק העתידי שלהם", הוא אומר, "כולי תקווה שהם יקבלו בטחון ויעשו זאת הלכה למעשה. למט"י חדרה מקורות מימון אטרקטיביים לעסקים ויזמים וזאת בתנאים מיוחדים. מקורות מימון מסוג זה קיימים גם לנפגעי מבצע צוק איתן.

"אני ממליץ לבעלי עסקים שחוו ירידה בהכנסות בעקבות מבצע צוק איתן לעצור ולבצע חשיבה מחודשת ולתכנן לתקופה הקרובה את ההתנהלות הכספית והעסקית ולהתאימה לשינוי בגובה ההכנסות ולתזרים המזומנים החדש שנוצר בעקבות המבצע. כולי תקווה שבעלי העסקים ידעו לנצל את החזרה ללימודים ואת תקופת החגים הקרובה על מנת לשפר את תזרים המזומנים של העסקים שלהם".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות