fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מור דהן החטיא את הפנדל

הפועל חדרה ממשיכה עם האדרנלין אחרי רצף של ניצחונות. ביום שישי זה היה מול כפר כנא ונגמר ב 0:1
המאמן אייל עמר

הפועל חדרה חוגגת רצף של ניצחונות. ביום שישי זה היה מול מכבי כפר כנא בתוצאה 0:1. חדרה עלתה למשחק כשבשער עמד שוער קבוצת הנוער מייק בעדאש ואילו בהתקפה המשיכו לקבל את הקרדיט סלים עמאש ומנשה זלקה.

האני שאהין
החטיא. האני שאהין (צילום: שלומי גבאי)

חדרה פתחה את המשחק בסערה ותקפה את שער המארחים. כבר בדקה ה-15 יכל זלקה לכבוש לאחר שקיבל כדור מצוין מהקפטן ברק קודיש ונשאר לבדו מול השוער עומרי עיב שהחטיא מהזווית . בדקה ה-30 זכתה חדרה בכדור חופשי כ-17 מטרים מהשער.

מגן חדרה אדם וייר בעט אבל הכדור נעצר במשקוף. כפר כנא מצדה לא הציגה משחק גדול והסתמכה בעיקר על כדורים ארוכים. בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה כאשר היה נראה כי שתי הקבוצות רוצות לנוח, יצאה חדרה להתקפה אחרונה של אבירן תורג'מן. בלם כפר כנא שאדי חטיב טעה והכדור הגיעה למנשה זלקה החדרתי, שהוריד את הכדור עם החזה ובעט מצוין משבעה מטרים. זלקה העלה את קבוצתו ליתרון 0:1 במחצית.

המאמן אייל עמר
ניסה להרוויח עוד שער. המאמן אייל עמר (צילום: שלומי גבאי)

במחצית השנייה, בדקה ה-65 טעות קשה של מגן חדרה אבי קרמר, כמעט אפשרה לאחמד שיח להשוות את התוצאה, אבל השוער החדרתי הציל נהדר.
מאמן הפועל חדרה אייל עמר, העלה כעשרים דקות לפני הסיום את החלוץ האני שאהין בכדי שהאחרון ינסה להכפיל את התוצאה. פעם אחת שאהין ופעם אחת עמאש החטיאו בצורה שלומיאלית. בתוספת הזמן זכתה חדרה בכדור פנדל לאחר נגיעת יד והבלם מור דהן החטיא.

;

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות