fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מוטי מברט: לחזק את השכונות

מוטי מברט, בן 39, נשוי, אב לשלושה, בעל תואר ראשון בעבודה סוציאלית ותואר שני במינהל ומדיניות ציבורית
מוטי מברט (רון בורקין)
מוטי מברט (רון בורקין)
מוטי מברט (רון בורקין)
מוטי מברט (רון בורקין)

סיעה: "איחוד אחים"

מי: מוטי מברט, בן 39, יו"ר רשימת "איחוד אחים" המייצגת על פי הגדרתה את בני העדה האתיופית בעיר ומתמודדת למועצת העירייה. מכהן כמנהל מוקד הקליטה ליהדות יוצאי אתיופיה בעיריית חדרה. נשוי, אב לשלושה, בעל תואר ראשון בעבודה סוציאלית ותואר שני במנהל ומדיניות ציבורית מטעם אוניברסיטת חיפה. בעבר שימש מנהל פרויקטים מטעם ארגון הג'וינט והתנדב בעמותות שונות.

מה: הרשימה מכוונת בעיקר לבני העדה האתיופית אבל לא רק, והמצע שלה כולל סעיפים רבים ומגוונים הנושקים לכל תחומי החיים. בנושא השכונות, מציעה הרשימה קידום פרויקטים לשיפור פני השכונות, טיפול בתשתיות, קידום נושא פינוי-בינוי והקמת מנהלת שכונות שתמפה את צורכי התושבים בשכונות החלשות כמו גני אלון, פאר, יוספטל, גבעת אולגה ועוד. בנוסף מציעה הרשימה לקים מחדש ולחזק את ועדי השכונות שפעלו בעבר וכיום אין להם כמעט זכר, וזאת על מנת להעצים את השכונות ולתווך בינן לבין העירייה. בנושא התעסוקה, מציעה הרשימה לפתוח מרכז להכשרה מקצועית, לסייע במציאת עבודה לזקוקים לכך ולדאוג לתעסוקה הולמת לאקדמאים. בנושא החינוך: לדאוג לפרויקטים למצוינות לטובת ילדי השכונות שאין ידם משגת לשלם עבור פרויקטים מקבילים הקיימים בקהילה, להרחיב את החוגים במרכזים הקהילתיים ולספק כאלה תמורת סכומים סמליים, וכן לכונן חוגים להעצמת הורים בהם יוענקו להורים כלים לגישור על הפער הבין דורי וגם כאלה שיסייעו להם להתמודד מול ילדיהם בעידן הטכנולוגי. מצע הרשימה כולל גם הקצאת משאבים לקידום פרויקטים קהילתיים שונים, הקמת מרכזים לייעוץ אקדמי, סיוע בקבלת מלגות לסטודנטים והקמת מרכזי יום לקשישים בשכונות והקמת קהילה תומכת עבור הקשישים שתכלול יציאה לטיולים, הגעת רופאים לבתי הקשישים לקבלת טיפול רפואי ועוד.

למה דווקא אני: "כדאי לבחור בנו כי עוד לא התקלקלנו. אנחנו באים ממקום נקי של עזרה לחברה ולקהילה ונוכיח שאנחנו לא רק מדברים, אלא גם עושים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות