fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מאמן חדש בא לקבוצה

דדה בר כליפה (צילום: ההתאחדות לכדורגל)

קבוצת הנשים של מכבי כישרונות חדרה החלה את אימוניה לקראת עונת המשחקים 2017/2018, לאחר שבעונה שחלפה הגיעה לגמר הגביע, אך לא היוותה פקטור במאבק האליפות. המאמן גל פיבך התחיל את העונה אך נכשל, ועמי אלחדד שהחליפו אמנם הצליח להוביל את חדרה לגמר הגביע, אך בסך הכל מדובר בעונה כושלת בליגה.

דדה בר כליפה (צילום: ההתאחדות לכדורגל)
דדה בר כליפה (צילום: ההתאחדות לכדורגל)

הקיץ החליטו במועדון לבצע שינוי מהותי, ולתפקיד המאמן מונה דדה בר כליפה. בר כליפה ידוע כמאמן בכיר בליגת הנשים ואימן בעבר בין השאר במכבי חולון ובאס"א תל אביב. בר כליפה הוביל את שתי הקבוצות להישגים וכך מקווים שיעשה העונה גם בחדרה. בעונה האחרונה שימש בר כליפה מנהל מקצועי של מחלקת הנוער אך פוטר בשל חוסר הצלחה.

המאמן החדש וראשי הקבוצה החלו לעבוד על בניית סגל הקבוצה. כרגע לא מתוכננים שינויים מרחיקי לכת, ורוב השחקניות הישראליות צפויות להמשיך עונה נוספת. השינויים של הקבוצה יהיו בעיקר בשחקניות זרות, כאשר העונה אפשר יהיה להחתים ארבע זרות במקום שלוש.

יו"ר הקבוצה יעקב גלאם אישר, כי נבדקות אופציות פוטנציאליות של זרות וכבר בשבועיים הקרובים ינחתו שחקניות חדשות בישראל. גלאם: "כמו בכל עונה גם העונה נבנה את הקבוצה החזקה ביותר שנוכל על פי התקציב שלנו. בר כליפה הוא מאמן ותיק בליגות הנשים עם לא מעט הצלחות ואנחנו מקווים להצליח גם העונה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות