fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לראשונה בחדרה: זר בליגת החופים

ג'קסון מנזו ברבוסה נחשב לשחקן פוצ'יוולי הטוב בעולם. במשחק הראשון תתמודד סינמה סיטי חדרה גבעת אולגה מול כפר קאסם מחוזקת גם באילן צרפתי שכבר זכה איתה באליפות
אילן צרפתי
קדנציה שנייה. אילן צרפתי (צילום: ארכיון)
אילן צרפתי
קדנציה שנייה. אילן צרפתי (צילום: ארכיון)

ביום שישי, תחל סינמה סיטי חדרה גבעת אולגה את הופעותיה בליגות החופים של ישראל. המשחק הראשון של הקבוצה יהיה מול קבוצת כפר קאסם. בחדרה לא שובצו למחזור הראשון והמשיכו בבניית הסגל לקראת פתיחת המשחקים. השבוע הצטרפו השוער אודי לוי, המגן אילן צרפתי והקשר ג'קסון מנזו ברבוסה, הזר הראשון בקבוצה מזה שש שנים, שנחשב לשחקן פוצ'יוולי (כדורעף חופים) הטוב בעולם והעונה ישתתף לראשונה בכדורגל חופים.

מחדרה נמסר כי מדובר בשחקן ברמה גבוהה גם בכדורגל חופים. המנהל המקצועי של הקבוצה איציק בן תורה אמר: "זה פשוט בינגו עבורנו. חיפשנו שחקן בעמדה הזאת ולאחר שסיפרו לנו עליו, לא האמנו שמדובר בשחקן ברמה הגבוהה ביותר.

חשוב להבין כי הוא מעולם לא שיחק בכדורגל חופים עד שהגיע אלינו". ברבוסה חי בשנים האחרונות בתל אביב עם בת זוג ישראלית, מה שמצמצם את ההוצאות של חדרה עליו. שחקנים נוספים שהצטרפו הם שוער מ.ס. גבעת אולגה אודי לוי והמגן אילן צרפתי. לוי אמור לתת תחרות לשוער הראשון של הקבוצה עדי בויטר. גם עבור לוי מדובר בהתנסות ראשונה על החול, אבל על פי האימונים עם הקבוצה, נראה כי לצוות המקצועי של הקבוצה יהיה כאב ראש גדול בנושא.

עבור אילן צרפתי זו הופעה שנייה בחדרה, לאחר שזכה איתה באליפות הליגה לפני ארבע שנים. בשנה שעברה שיחק במדי ראש העין והוביל אותה לגמר. במהלך העונה הוא שיחק במדי בית"ר חדרה וחזר לאחרונה מפציעה קשה.

צרפתי: "לפני חודש וחצי חזרתי לפעילות מלאה והתחלתי באימונים אישיים כדי להגיע מוכן לליגת החופים. הייתי בחדרה בעונת האליפות וכעת חזרתי שוב כדי להביא אותה שוב להישג דומה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות