fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ליגת הקיץ: ארלוזורוב אלופת השכונות

ניצחה בגמר עם 24 נקודות של אבישי סגל את שכונת אפריים שבשרותיה כיכבו צור אוסטפלד וגלי נלקן, חעיני מאות צופים נלהבים
קבוצת ארלוזורוב
המנצחים. קבוצת ארלוזורוב עם שלמה בוזגלו, אירית מלכה וניב רבי (צילום: איציק ברבי)

לעיני מאות צופים נלהבים, ביניהם ילדי מחלקת הכדורסל של חדרה, זכתה ביום  שישי שעבר קבוצת ארלוזורוב באליפות ליגת השכונות בכדורסל שנערכה בחסות מסעדת עספור בקיסריה. |
לגמר, שנערך באולם הספורט עמל, העפילו ארלוזורוב ושכונת אפרים, אבל למעשה המנצחת היתה ידועה מראש _ ארלוזורוב שזכתה באליפות לאחר שניצחה את שכונת אפרים 49:61.

ארלוזורוב, בראשות אבישי סגל שקלע 24 נקודות, שלטה במשחק לכל אורכו וכל הניסיונות של אפרים לחזור למשחק, כולל פעולות טובות של צור אוסטפלד וגלי נלקן מתחת לסלים, לא עזרו מול המשחק המהיר והקבוצתי של ארלוזורוב.

הטורניר זכה השנה לתשבחות רבות מפי המשתתפים והשחקנים, וארגנו אותי ניב רבי, יונתן זאוברמן ואירית מלכה. מי שדאג לתפאורה ולארגון הסופי היא העמותה לתרבות הפנאי, בראשות שלמה בוזגלו, שהעניק את הגביע למנצחת וגם קיבל צלחת הוקרה על הסיוע בהוצאת הטורניר אל הפועל.

לפני משחק הגמר נערך המשחק על המקום השלישי בין שכונות ניסן לויצמן שבסיומו ניצחה האחרונה 47:55. לויצמן קלעו: רון לרר 19, צפריר סטורזי 16, סטולרו 12, אבוטבול 8. לניסן קלעו: בנצי חדד ושושן 13 כל אחד, פרקש 9, טגיה 6, שנצר 4, אסף כהן 2.

שי חיימוביץ' אלוף השלשות

לפני משחק הגמר נערכה תחרות השלשות אליה העפילו ארבעה שחקנים. הזוכה שי חיימוביץ' מקבוצת כפר הים צבר 16 נקודות וקיבל מגן הוקרה. בוזגלו סיכם: "זה ממלא את הלב לראות את ההתנהלות של הטורניר. הילדים הרבים שישבו ביציע, עודדו ונהנו, וגם קיבלו ארטיקים והגרלות יפות.

השחקנים המוכשרים שנלחמו על המגרש ושמרו על רוח ספורטיבית, וכמובן האנשים הצנועים שדאגו להכל מאחורי הקלעים, בעיקר ניב ואירית. אני מודה לכל מי שדאג להוציא את הטורניר הזה לפועל ובטוח שבשנה הבאה יהיה לנו טורניר עוד יותר טוב".

"השנה הייתה רמה גבוהה במיוחד, ומה שהכי מחמם את הלב הוא התגובות של השחקנים, שאמרו שהם ממש נהנו ושהיה טורניר מצוין"

מי שדאג לתפאורה ולארגון הסופי היא העמותה לתרבות הפנאי, בראשות שלמה בוזגלו, שהעניק את הגביע למנצחת וגם קיבל צלחת הוקרה על הסיוע בהוצאת הטורניר אל הפועל

 

קבוצת ארלוזורוב
המנצחים. קבוצת ארלוזורוב עם שלמה בוזגלו, אירית מלכה וניב רבי (צילום: איציק ברבי)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות