fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לא עברו טסט

התנגדות גדולה למתחם הטסטים החדש בחדרה. ועד ההורים של הרב תחומי למדעים ואומנויות מאיים להשבית את פתיחת שנת הלימודים
צפריר ביטון במגרש הטסטים לאופנועים (צילום: עיריית חדרה)
צפריר ביטון במגרש הטסטים לאופנועים (צילום: עיריית חדרה)
צפריר ביטון במגרש הטסטים לאופנועים (צילום: עיריית חדרה)
צפריר ביטון במגרש הטסטים לאופנועים (צילום: עיריית חדרה)

לפני שלושה שבועות אפשר היה לחשוב כי נמצא הפתרון הגואל לבעיית הטסטים של רוכבי האופנועים בחדרה. סגן ראש העיר, צפריר ביטון, הצליח למצוא שטח ברחוב קלז, ועליו הוקם המתחם החדש בו ייערכו הטסטים של האופנועים בחדרה.

אלא שכבר מספר ימים לאחר "החגיגה", תושבים בחדרה פנו למערכת העיתון בתלונה על כך שהמתחם שסופח לטובת הטסטים הינו שטח ציבורי שהיה מיועד לחנייה עבור הציבור הרחב שמגיע למתחם הקניות של שערי חדרה הסמוך. בעירייה טענו בתגובה כי מדובר בסך הכל בפעמיים בשבוע, למספר שעות בכל יום בלבד, וכי זה לא אמור להוות בעיה.

אלא שבסוף השבוע שעבר התברר כי מישהו החליט לקחת את החוק לידיים, והחליף את השלט במקום המורה על איסור חנייה במקום ביומיים בשבוע בלבד, במשך כל ימות השבוע, עד השעה 14:00.

מנכ"ל העיריה, יעקב זיגדון, אמר בתגובה: "כדי לאפשר עריכת טסטים ולימוד נהיגה לקטנועים הקצתה העירייה את אחד ממגרשי החניה הסמוכים לתיכון מדעים ואומנויות. ועדת התנועה העירונית סיכמה שביום ראשון ושלישי בין השעות 7 בבוקר ועד לשעה 2 בצהריים המקום יהיה מיועד לעריכת טסטים. בביקור במקום ראינו שמישהו שינה את השלט ולמעשה החרים את המגרש וכתב שם שביצוע טסטים יהיו מראשון עד שישי וכמו כן הציבו חביות שחסמו את הכניסה לחנייה. למעשה זה גניבה של שטח עירוני ומעשה הונאה שכתוצאה מזה הנחיתי להגיש תלונה במשטרה".

אלא שכאן לא תמו הבעיות. השבוע קיבל המנכ"ל זיגדון מכתב מוועד ההורים של תיכון הרב תחומי למדעים ואומנויות, ובו הם מאיימים כי לא הם ישביתו את פתיחת שנת הלימודים בשבוע הבא אם העירייה לא תעביר את המתחם מהשטח הסמוך לבית הספר.

מוועד הורי בית הספר נמסר: "אנחנו לא מוכנים שמאות ילדים יסתובבו בסמוך למקום שנערכים בו לימודי נהיגה לאופנועים. לא יום אחד, לא יומיים ולא שעתיים. כאילו שחסר מתחמים פנויים מחדרה לעשות בהם טסטים? אם זה לא ייפתר, נשבית את פתיחת השנה".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות