fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"לא ישנתי הרבה לילות לאחרונה"

כך סיפר מנכ"ל מועדון ספורט גבעת אולגה אלי שבת, שעבר עם קבוצתו שבועות קשים עד שהצליח לרשום אותה לעוד עונה בליגה א'
עבר שבועות קשים. אלי שבת (צילום: ארכיון)
עבר שבועות קשים. אלי שבת (צילום: ארכיון)

מועדון ספורט גבעת אולגה נרשם בשבוע שעבר לעונה נוספת בליגה א', ועד אז שבועות לא פשוטים עברו על הנהלת הקבוצה ואוהדיה. אם לא העזרה בדקה התשעים, הקבוצה הייתה נעלמת מהמפה.

אחד האנשים הכי מעורבים בקבוצה הוא חבר ההנהלה והמנכ"ל אלי שבת. שבת שבצוותא עם רועי אביטן הקימו את הקבוצה לפני ארבע שנים, היה זה שגם נסע בשבוע שעבר להתאחדות לכדורגל וקיבל את האישור המיוחל.

"היו שבועות מאוד קשים", מספר שבת, "בהתחלה דובר על איחוד בינינו לבין הפועל חדרה אבל לאחר שראינו שדברים לא צולחים גם בעניינים הפנימיים וגם מבחינת ההתאחדות לכדורגל והבנו שזה לא אפשרי, חיפשנו פתרונות אחרים. לבסוף אני שמח שאנשי עסקים מקומיים ותושבי השכונה נחלצו לעזרתנו ותרמו לנו את התשלום בכדי לרשום את הקבוצה".

אתה חושב שיש לכם סגל מספיק טוב בכדי להישאר בליגה?
"אני בטוח שכן. אומנם שוב חסרים לנו מספר שחקנים אבל יש לנו שלד של שחקני בית מוכשרים. למדנו על הטעות של העונה שעברה והעונה ניסינו להשאיר את כל השחקנים שלנו. רצינו להחזיר גם את הקשר מושיקו בלביליה אלינו אבל לבסוף הוא בחר במכבי דליית אל כרמל בשל בעיות תקציב".

עבר שבועות קשים. אלי שבת (צילום: ארכיון)
עבר שבועות קשים. אלי שבת (צילום: ארכיון)

הראיון המלא עם אלי שבת יתפרסם ביום שישי (13.9) בעיתון "חדשות חדרה"

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות