fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כל מה שצריך לשיניים מושלמות

שני עסקיו של סטאס אבשלום ושותפיו - מעבדת השיניים ארט~אל ומכון צילומי שיניים סיטי אימיג' בחדרה – מצטיינים בניסיון רב ומקצועיות ברמה גבוהה. במכון הצילומים גם החליטו על מהפכת מחירים
סטאס אבשלום. צילום: פרטי
סטאס אבשלום. צילום: פרטי

סטאס אבשלום הוא בעלים שותף בשני עסקים סמוכים זה לזה בפיאצה בחדרה –  מעבדת השיניים ארט~אל ברחוב הרצל 25 ומכון צילומי שיניים סיטי אימיג' ברחוב הרברט סמואל 59. מעבדת השיניים פועלת זה 15 שנים, ולפני חמש שנים נוסף לה מכון צילומי השיניים. שותפו לבעלות על המעבדה הוא בניהו סמדר, ובסיטי אימיג' השותף הוא נחום מקסימוב. "אני מרגיש שהתחברתי לאנשים נכונים ומקצוענים", אומר אבשלום, "וכולנו עובדים ביחד להצלחה".

אבשלום, תושב חדרה, בן 37, נשוי + 3, סיים לימודי טכנאי שיניים. "במעבדת השיניים אנחנו עובדים בשיתוף פעולה עם כ-40 רופאים שמזמינים מאיתנו מוצרים ושולחים אלינו לקוחות", הוא מתאר. "אנחנו עושים את כל הדברים הטכניים: שיניים תותבות, כתרים, זירקוניות ועוד. במכון אנחנו עובדים בשיתוף פעולה עם כ-80 רופאים ועושים את כל צילומי השיניים: צילום סי.טי, צילום פנורמי, צילום סטטוס ועוד. המקום נותן את המענה לכל בקשה וצורך".

במקום מועסקים כ-12 עובדים מקצועיים ובעלי ניסיון. הלקוחות הם מחדרה, המושבים בסביבה, פרדס חנה כרכור והסביבה, באקה אל גרביה והמשולש. שעות הפתיחה: א'-ה', 19:30-08:30, ו', 12:30-08:30. ניתן ליצור קשר עם המכון גם דרך דף הפייסבוק "סיטי אימיג' – צילומי שיניים".

לצד המקצועיות, אבשלום מאמין בצורך לתת מעצמו לקהילה ולא לחשוב רק על הרווח והכסף, ולכן הכניס במכון צילומי השיניים מהפכת מחירים: כל צילום נעשה ב-70 אחוז הנחה לתושבי חדרה והסביבה. הלקוחות, הוא מספר, מעריכים, מודים ומפרגנים לו על כך.

סטאס אבשלום. צילום: פרטי
סטאס אבשלום (צילום: פרטי)

מה אתה הכי אוהב בעבודה?

"את הרגע שבו אדם מקבל את המוצר ואחר כך מודה לי פעם אחר פעם ומציין שזה מושלם. זה עושה לי את היום. הוא בשמיים. בזכות השיניים שעשיתי לו, הוא יכול לחייך ולאכול סטייקים".

מה החלום שלך?

"החלום שלי כבר התגשם, אני עוזר לאנשים. העסקים מצליחים, ברוך השם. מה יכול להיות יותר טוב?".

איפה תהיה בעוד עשר שנים?

"רק אלוהים יודע. אני יכול לומר רק שאנחנו נשארים בארץ".

מה משמח אותך?

"הילדים שלי".

מה מכעיס אותך?

"אני לא שם לב לדברים השליליים, ומשתדל להיות אופטימי, להבין את האדם שמעצבן אותי, להבין למה עשה זאת".

איך אתה אוהב לבלות את שעות הפנאי?

"אני אוהב לנסוע עם הילדים באופניים בפרדסים, לבלות עם המשפחה".

מוטו לחיים?

"מתחת לאבן לא זורמים המים. אם לא תרים את האבן, הם לא יזרמו. במילים אחרות: אם לא תעשה, זה לא יקרה".

מה השריטה שלך?

"אני לא יכול להגיד לא לאנשים. אנשים מתקשרים ובוכים שהם חייבים עזרה עם השיניים בדחיפות, וגם אם אני עומד כבר לסגור את המעבדה, אני חייב להישאר ולעזור להם. לדוגמה, אישה התקשרה אלי פעם בחצות הלילה כי נפלו לה שתלים ומבנים בדרגה גבוהה, ולמחרת הייתה לה פגישה חשובה בעבודה. היא הייתה חייבת אותם כדי להגיע לפגישה ולתפקד בה. באתי בחצות הלילה למעבדה כדי לעזור לה, פתרתי לה את הבעיה תוך שעתיים ושימח אותי מאוד שהצלחתי".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות