fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"כל זמן שהבריאות תאפשר לי, לא אעזוב את חדרה"

מאמן העונה בכדורגל נשים, יוסי סופר, עדיין נרגש מהזכייה ההיסטורית הגביע המדינה. בראיון מיוחד ומרגש הוא מדבר על העונה שהייתה, הקשיים, המשפחה והעתיד
סופר עם פרס מאמן העונה. "הכל עניין של תוצאות" (צילום: איסר רביץ)
סופר עם פרס מאמן העונה. "הכל עניין של תוצאות" (צילום: איסר רביץ)

לאחר קריירה מפוארת כשחקן בוגרים בהפועל חדרה בימיה הגדולים, ולאחר שנים בהן שימש כמאמן בקבוצות בוגרים שונות בליגת הנמוכות, הגיע יוסי סופר לפני כ-12 שנים והצטרף לפרויקט הנשים שנקרא מכבי כשרונות חדרה.

כבר לאחר זמן קצר התאהב סופר בפרויקט ומשך אחריו את המשפחה. אשתו מלכה שהפכה למנהלת ול'אמא' של הקבוצה ושתי בנותיו, טל ודניאל, שהפכו לשחקניות המשמעותיות של המועדון.

גם סופר וגם ראשי הקבוצה לא האמינו שתוך זמן קצר תהפוך חדרה לאחד המועדונים האיכותיים בישראל ולקבוצה ההישגית הטובה ביותר בעיר. במהלך השנים האחרונות הפכה קבוצת הבוגרות לאחת משלוש הקבוצות הטובות בארץ והשיא הגיע לפני כשלוש שבועות, כאשר לראשונה בהיסטוריה זכתה הקבוצה בגביע המדינה. "הייתה שמחה גדולה לראות את הבנות שמחות ואת הקהל שליווה אותנו חוגג", אמרו ראשי המועדון.

באותן דקות של אחרי הזכייה, סופר התקשה להסתיר את הדמעות. ולא בגלל שהוא זכה בתואר מאמן העונה ונכנס שוב לספרי ההיסטוריה. זה היה בעיקר כי הוא נאלץ לחגוג את אחד הרגעים השמחים בקריירה שלו בלי אשתו, שהייתה רגילה ללוות אותו לכל משחק והפעם נאלצה להישאר בבית בגלל מחלה.

בראיון מיוחד ל"חדשות חדרה" מספר סופר על העונה שהייתה, הזכייה בגביע, ההתרגשות והתמיכה האינסופית מצד אשתו. ראיון נוגע ללב.

איך אתה מסכם את העונה האחרונה?

"אני חושב שהייתה לנו עונה מוצלחת מאוד. סיימנו עם תואר ראשון וגם בליגה היינו בתמונת האליפות ממש עד לרגע האחרון, אז מבחינתי מדובר בהצלחה גדולה".

האם הזכייה בגביע הייתה רגע השיא בקרייירה שלך?

"זה היה רגע השיא של המועדון שלנו. אני באופן אישי חוויתי הרבה רגעי שיא וקשה לי לדרג את זה כשיא, אבל בהחלט זה אחד הרגעים המשמחים ביותר בקריירה שלי".

פספסתם את האליפות ברגע האחרון, מה הסיבה לכך לדעתך?

"לדעתי רק חוסר מזל משווע גרם לנו לאיבוד האליפות. היינו טובים, הגענו למצבים, גילינו עדיפות אך ברגע האמת כשלנו. גול אחד באחד המשחקים הקובעים היה משנה את פני הדברים".

הראיון המלא יפורסם ביום שישי ב: "חדשות חדרה".

סופר עם פרס מאמן העונה. "הכל עניין של תוצאות" (צילום: איסר רביץ)
סופר עם פרס מאמן העונה. "הכל עניין של תוצאות" (צילום: איסר רביץ)

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות