fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"כולם ידברו אחרת אחרי החופש הנוראי הזה"

גם השנה תתייצב ב-1 בספטמבר בבית הספר תחכמוני בחדרה, פנינה כחלון, מחנכת כיתה ב'. אלא שהשנה היא תחזור ללמד, כחודש לאחר שאיבדה את בעלה רנ"ג רמי כחלון, שנפצע בקרבות בעזה ומת מפצעיו. הכתבה תפורסם ביום שישי ב"חדשות חדרה"
פנינה כחלון (צילום: שלומי גבאי)
פנינה כחלון (צילום: שלומי גבאי)

כתב: אסף בכור

קצת יותר מחודש לאחר שאיבדה את בעלה, רנ"ג רמי כחלון ז"ל, תתייצב ביום שני הקרוב פנינה כחלון במקום אליו היא רגילה להגיע בכל 1 בספטמבר ב-17 השנים האחרונות: בית ספר. כחלון מחנכת כיתה ב' בבית הספר תחכמוני בחדרה, והשבוע היא חזרה אליו לראשונה מאז סיום שנת הלימודים כדי להכין את הכיתה ליום הראשון ללימודים. "מצד אחד הרגשתי קצת כמו חזרה לשגרה של עשייה, של שליחות", היא מספרת בראיון מיוחד ל"חדשות חדרה".

"מצד שני היה חופש גדול ובו אמורים להיפרד מהתלמידים, אבל במקרה שלי, זה היה אחרת. לא נפרדתי כי לצערי קרה מה שקרה עם רמי והם היו איתי כל הזמן. ההורים, ההנהלה, בית הספר שעטף. הרגשתי ממש כמו משפחת תחכמוני, והבנתי שזה באמת מקום שעבור הקולגות שלי הוא הרבה מעבר למקום עבודה".

זוכרים את רמי
בתחילת השבוע ציינו במשפחת כחלון את אזכרה במלאת 30 למותו של רמי. זה היה אירוע גדול באולמי ארמון דוד בעיר. פנינה מספרת: "נערכנו לבואם של המון אנשים ולא טעינו. המקום היה מלא באנשים ומלא בכוחות, מסרים ותובנות להמשך הדרך. מלא ברמי. כמעט בכל אחד מהאנשים שהגיעו היה משהו מהתכונות של רמי. מהמידות שלו. המקצועיות שלו. התכנון, הלוגיסטיקה. המילים שנאמרו התמקדו בחוזק, הציגו כאב וגעגוע ויחד עם זה נתנו לנו הרבה כוחות להמשך".

הכתבה המלאה תפורסם ביום שישי ב"חדשות חדרה"

פנינה כחלון (צילום: שלומי גבאי)
פנינה כחלון (צילום: שלומי גבאי)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות