fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף בחדרה: מסתערות על ארבע הגדולות

לאחר שבע שנות היעדרות, עם סגל מקומי וצעיר, חיזוק זר איכותי והמון תקוות, פותחת ביום שישי קבוצת הנשים של חדרה את העונה מול רעננה
שחקניות חדרה בפעולה. בונים על הספונסרים המקומיים (צילום: בת עובדיה)
שחקניות חדרה בפעולה. בונים על הספונסרים המקומיים (צילום: בת עובדיה)

ביום שישי זה קורה. שבע שנים לאחר שירד המסך על השתתפותה של קבוצת הנשים של חדרה בליגת העל בכדורעף, חוזרת הקבוצה ופותחת את הופעתה המחודשת בליגת העל במשחק ביתי מול הקבוצה נגדה שיחקה את משחקה האחרון דאז: מכבי רעננה, עתירת האליפויות והגביעים.

במועדון הכדורעף "מנשה-חדרה-עמק חפר" ההתרגשות והמתח מרקיעים שחקים: רגע האמת מגיע ובו יוכלו קברניטי המועדון והצוות המקצועי לראות אם אכן הקבוצה שנבנתה במהלך הקיץ מוכנה למשימה ותספק את הסחורה של כניסה לרביעיית הצמרת של הכדורעף הישראלי ומילוי האולם הביתי בקהל אוהדים ושוחרי ספורט

"מנשה-חדרה-עמק חפר" ההתרגשות והמתח מרקיעים שחקים: רגע האמת מגיע ובו יוכלו קברניטי המועדון והצוות המקצועי לראות אם אכן הקבוצה שנבנתה במהלך הקיץ מוכנה למשימה ותספק את הסחורה של כניסה לרביעיית הצמרת של הכדורעף הישראלי ומילוי האולם הביתי בקהל אוהדים ושוחרי ספורט.

שחקניות חדרה בפעולה. בונים על הספונסרים המקומיים (צילום: בת עובדיה)
שחקניות חדרה בפעולה. בונים על הספונסרים המקומיים (צילום: בת עובדיה)

היו"ר גדעון רוזנשטיין: "נבנתה קבוצה איכותית עם צביון ביתי שתהווה אטרקציה, מקור הנאה ותהווה את אחד הסמלים של הספורט ההישגי בחדרה. ואכן, בסגל הקבוצה המונה 14 שחקניות ניתן למצוא לא פחות מתשע שחקניות בית. קיבצנו את כל שחקניותינו שהתפזרו בשנים האחרונות בקבוצות השונות בליגת העל, וכעת, עם הקמתה המחודשת של הקבוצה בליגת העל, הן שבו הביתה".

בסגל ניתן לראות את החדרתיות אורן עובדיה וקשת בסון שחזרו ממכבי חיפה, מיכאלה קמבליס, דריה דזיובה ועומר קבקוב שהגיעו מאבן יהודה, נינה נטר שחזרה מאס"א באר שבע וטל רוזנשטיין ששיחקה בעונה האחרונה בעמק חפר. בנוסף לשחקניות אלו צורפו לסגל הקבוצה מספר שחקניות מקבוצות הנוער של המועדון.

מאמן הקבוצה, אמיר ברעם: "בכוונתנו לקדם את השחקניות המקומיות הצעירות ולהתבסס לאורך שנים על סגל שרובו שחקניות מקומיות. יש לנו בחדרה בתי ספר ומועדון עם מאות שחקניות ואין סיבה שהטובות לא תגענה לקבוצת הדגל".

מעבר לשחקניות המקומיות הוחתמו בקבוצה שלוש שחקניות נבחרת ישראל: אלה קולנוגורוב, תמר שטיין ומיכל רולניק. ברעם התייחס לשלוש: "מדובר בשחקניות המתאמנות מדי יום במסגרת נבחרת ישראל ובשעות אחר הצהריים והערב במועדון החדרתי, אין ספק כי שחקניות אלו ייתנו את התוספת המקצועית לה אנו זקוקים".

שתי השחקניות הזרות של הקבוצה, שהגיעו לפני למעלה מחודש, הן נטליה בורובקובה הרוסיה אשר שיחקה בעונות האחרונה בליגה האיטלקית ובליגה הפיליפינית, וביאנקה גומז הברזילאית המגיעה עם ניסיון של מספר שנים בליגה הטורקית, היוונית והספרדית.

בחדרה מציינים בסיפוק רב את השתלבותן של השתיים וברעם מוסיף ומציין כי מדובר בשתי שחקניות איכותיות שללא ספק מהוות תוספת משמעותית לקבוצה.

באשר לתקציב, מביעים בהנהלת הקבוצה תקווה כי התמיכה והרוח הגבית מקברניטי העיר ובראשם ראש העיר צביקה גנדלמן, וכן מסע השיווק של המועדון לגיוס ספונסרים מקומיים, יניב פירות וייצב את תקציב הקבוצה. "מעבר לקבוצת הנשים בליגת העל יש לנו קבוצות נוער, נערים ונערות שחשיבותן למועדון לא נופלת מזו של קבוצת הנשים. אנו מעריכים כי אנשי העסקים המקומיים איתם אנו בקשר יתנו כתף ויהיו שותפים לקידומו של הספורט ההישגי בחדרה" כך לדבריו של יו"ר המועדון גדעון רוזנשטיין.

ברעם התייחס למשחק מול רעננה ואמר: "מדובר בקרב של ראש בראש מול הקבוצה איתה ניאבק לאורך כל הליגה על כניסה למועדון ארבעת הגדולות. לקהל חלק חשוב במשימה ואנו מצפים לראותו ביום שישי ביציעי אולם וואקי בחדרה".

קבוצת הגברים של המועדון תפתח ביום שני הקרוב את העונה במשחק חוץ מול מכבי הוד השרון. בקבוצה המאוחדת החליטו להמשיך העונה עם המאמן יניב בר נצר כאשר המטרה היא להגיע לפלייאוף העליון. בליגת הגברים החליטו לשנות מעט את השיטה כאשר 10 קבוצות בליגה ישחקו סיבוב אחד ובסופו הקבוצות יתחלקו לבית עליון ובית תחתון.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות