fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל: מכבי חדרה ירדה לליגה א'

קבוצת הכדורסל מכבי חדרה ירדה לליגה א' לאחר יותר משני עשורים. חדרה סיימה את העונה הסדירה במקום העשירי ונכשלה במשחקי המבחן כאשר שהפסידה להפועל נצרת עילית שניצחה גם את רמת השרון ונשארה בליגה הארצית. זו העונה השנייה שחדרה יורדת לליגה נמוכה יותר, כבקיץ שעבר חדרה נשארה במזל בליגה הארצית בגלל פירוק של קבוצות אחרות.

יו"ר המועדון, בני קוזניץ, אמר לאחר הירידה: " העונה נבנה במועדון סגל שחקנים צעיר שאמור היה להוביל את המועדון קדימה. אין ספק שנעשו מספר טעויות בבניית הסגל שהובילו אותנו לאן שהגענו". מאמן הקבוצה, טל נימצן, אמר לאחר הירידה: " ראשית אני רוצה להתנצל בפני המועדון, ההנהלה והאוהדים, על התוצאה. לצערי, לא הצלחתי ליצור קבוצה שתשחק אחד בשביל השני, בחרתי שחקנים שחלקם לא היה מספיק מחוייב למערכת וחלקם לא התאימו מקצועית לדרך שלי, וכל האחריות היא בראש ובראשונה שלי, כי אני בחרתי את השחקנים.  ניסיתי לעשות כל שביכולתי על מנת שנעמוד ביעדים אבל זו לא הייתה העונה שלנו. מבחינתי העונה הזו כישלון, בעיקר בגלל שרצינו ליצור המשכיות בסגל, מה שכנראה לא יקרה. החלטתי לעזוב בעונה הבאה את אימון קבוצת הבוגרים, ולהתמקד בניהול המקצועי ובאימון במחלקת הנוער".

מכבי חדרה

מיד לאחר הירידה החלו בחדרה לבנות את העונה הבאה. במועדון קיבלו מסרים מאיגוד הכדורסל כי ישנן מספר קבוצות שטרם אישרו את הישארותן בליגה הארצית ואם תהיה קבוצה שלא תוכל לעמוד תקציבית בליגה השלישית אז אותה קבוצה תרד לליגה א' ואילו חדרה תשאר. ללא קשר, במספר ישיבות שנערכו בהנהלת המועדון הוחלט כי גם אם מדובר בליגה א' או ליגה ארצית, הכוונה לבנות קבוצה איכותית עם שחקנים בכירים לשנתיים הקרובות בכדי להגיע לליגה הלאומית. "הגיע הזמן שנעמיד קבוצה איכותית שתרוץ חזק בצמרת ותגיע לפחות לליגה השנייה" אמרו בחדרה.

בנוסף, הוחלט באופן מיידי כי המאמן ניב רבי יאמן את הקבוצה בעונה הבאה. רבי שאימן בעונה האחרונה את מכבי עמק חפר והוביל אותה במפתיע לחצי גמר הפלייאוף העליון ואף נבחר למאמן העונה, ינסה להציל את חדרה המדרדרת. נימצן אמר על מחליפו: "אין לי ספק שהמאמן הבא של הקבוצה, ניב רבי, שהינו חבר טוב שלי ומאמן מצויין, יעשה את העבודה ויעלה את הקבוצה חזרה לליגה הארצית ויותר מכך בהמשך. תודה להנהלה הנהדרת של המועדון שלאורך כל העונה נתנה לי שקט והאמינה בי, ועשתה הכל על מנת לתמוך בקבוצה. אין לי ספק שמגיע להם ולמועדון המדהים שלנו, קבוצת בוגרים בליגה גבוהה הרבה יותר, וזה יגיע". קוזניץ אמר על המאמן החדש: "הלקחים מופקים וכצעד ראשון מינינו את ניב רבי, מאמן העונה בליגה הארצית. החתמתו של רבי והמשא ומתן עם שחקנים בכירים בימים אלה, מוכיחים כי הם מאמינים במועדון שלנו ויעזרו להחזיר אותו בקרוב למקום הראוי לו".

ניב רבי (צילום: מכבי חדרה)
ניב רבי (צילום: מכבי חדרה)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות