fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יוקם מרכז מסחרי חדש בחדרה

המרכז שיוקם באזור התעשייה בעיר, עם שטחי מסחר בהיקף של 20,000 מ"ר יכלול גם מרכז לוגיסטי ושני חניונים גדולים
פרויקט A CENTER של חברת עמרם אברהם בחדרה (הדמיה באדיבות החברה)
פרויקט A CENTER של חברת עמרם אברהם בחדרה (הדמיה באדיבות החברה)

לאחרונה רכשה חברת עמרם אברהם קרקע בשטח 58 דונם מחברת נייר חדרה תמורת 66 מיליון שקלים. הקרקע נמצאת באזור התעשייה של חדרה, בין הרחובות המתכת ומ.נ.א.י.

 על המחצית הקדמית של הקרקע ששטחה 30 דונם מתכננת החברה להקים מתחם קניות פתוח עם שטחי מסחר בהיקף של 20 אלף מ"ר ועל חצייה האחורי תקים מרכז לוגיסטי. יצויין כי החברה נמצאת במו"מ עם מספר חברות להקמת המרכז הלוגיסטי.

מנכ"ל חברת עמרם, אלון עמרם: "אני מאמין באזור התעשייה של חדרה ובפוטנציאל העסקי שהוא טומן בחובו, ולכן אנו משקיעים משאבים רבים בו.

המרכז המסחרי החדש מצטרף למתחם ה-A-CENTER הנמצא לקראת סיום בניה ואכלוס. הקמת שני המרכזים הללו, בד בבד עם ההשקעות בתשתיות והפיתוח הסביבתי המתוכננים על ידי העירייה, הולכים לשנות את פניו של אזור התעשיה של חדרה ולהפכו למקור משיכה לכל האזור".

פרויקט A CENTER של חברת עמרם אברהם בחדרה (הדמיה באדיבות החברה)
פרויקט A CENTER של חברת עמרם אברהם בחדרה (הדמיה באדיבות החברה)

ה-A-CENTER, פאואר סנטר הנבנה באזור התעשיה הדרומי של חדרה, מוקם על שטח של 13 דונם בהשקעה של כ- 65 מיליון שקלים.

רשת הסופרמרקטים אושר עד תפתח במקום סניף שישתרע על פני כ-5500 מ"ר. 800 המ"ר שנותרו יאכלסו רשתות קמעונאיות נוספות, כמה מהן במו"מ מתקדם. בימים אלו החל שלב ב' לשיווק המשרדים ושטחי המסחר בקומות העליונות, והחברה נמצאת במו"מ עם מספר מכוני כושר מובילים להשכרת שטח של 2400 מ"ר.

מעל לקומת המסחר נמצאות שלוש קומות למשרדים ומסחר בשטח של 7,500 מ"ר לתעשיה עתירת ידע (הייטק וביוטק), בילוי, פנאי ושירותים. המתחם יכלול גם כ- 400 מקומות חנייה בחניון תחתון ובחניון עליון.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות