fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חוכמת הגוף

לפני כשנה לינה טרנה מחדרה הקימה עסק שכל מהותו נשים והעצמתן. את ההסבה והייעוד היא מצאה אחרי שתי לידות, בזמן שעסקה בעבודה תובענית, וכיום היא מלווה נשים ובעיקר ומייעצת להן, גם באמצעות מופע שהיא מעלה, להקשיב לגוף ולפעול לפיו
לינה טרנה צילומים: רונית ולפר
לינה טרנה (צילומים: רונית ולפר)

הריון, בוודאי הריון ראשון, מהווה נקודת ציון עבור כל אשה. עבור לינה טרנה מחדרה ההריון הראשון היה ממש טראומה, או כהגדרתה: "זוועה". אבל בסיומו היא קיבלה שני דברים מצוינים: בן בכור, היום בן 5, ותובנה שהובילה אותה לקריירה חדשה. טרנה, היא בת 36, נשואה ואם לשני בנים. כיום היא עוסקת בחקר הנשיות ושינוי של המציאות אצל נשים שגם בונות קריירה וגם משמשות כאמא לכל דבר ועניין.

"כשהתקרבתי להריון הראשון שלי הבנתי שאין לי מושג לקראת מה אני הולכת" מספרת טרנה "אמרתי לעצמי 'איך עושים את זה'. וכשאני מפחדת ממשהו, אני חוקרת אותו. ככה הכל התחיל. טרנה, במקור מבאר שבע, הגיעה לחדרה לפני תשע שנים בעקבות עבודה במרכז הצעירים שנבנה בדיוק באותה תקופה. היא בעלת תואר ראשון ושני בעבודה סוציאלית, ועבדה בעיקר בארגונים חברתיים – ייעוץ קריירה, פרויקטים, מנהיגות חברתית. היום היא בעלת עסק שמהותו נשים, ארגונים ומה שביניהם.

"אני לא חושבת שאני מחדשת משהו כי כולן יודעות, אבל אני מספקת להן את הכלים להבין את זה. לדוגמה, איך הופכים את המחזוריות לכלי עבודה. בזמן הווסת נשים הרבה יותר אינטיאוטיביות. זה מחקרית הוכח. גם בהיסטוריה".

הסיפור המלא מחר ב: "חדשות חדרה"

לינה טרנה צילומים: רונית ולפר
לינה טרנה (צילומים: רונית ולפר)

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות