fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדרה: ראש העיר הגיע להקשיב לצעירים

ראש העירייה צביקה גנדלמן, ואיתו מחזיק תיק הצעירים בעירייה עו"ד אהוד מרחב, החלו השבוע במפגשים עם צעירי העיר, שיתקיימו במרכז הצעירים העירוני תחת הכותרת "ראש העיר בא להקשיב".
גנדלמן ומרחב עם תושבים צעירים (צילום: עיריית חדרה)
גנדלמן ומרחב עם תושבים צעירים (צילום: עיריית חדרה)

במפגש הראשון גנדלמן ומרחב ציינו, כי מדובר ביוזמה מבורכת שנועדה להקשבה והתקרבות לתושבים, וזאת כחלק מהעשייה והאפשרויות הרבות המוצעות במרכז למען אוכלוסיית הצעירים. רעיון המפגש, כשמו כן הוא, להקשיב לצעירים, חדרתים בטווח הגילאים 18-35, שאכפת להם ומעוניינים להשמיע את מדעותיהם ותחושותיהם בנוגע לחיים בעיר. לשיחה הגיעו למעלה מ-20 תושבים צעירים, ביניהם משוחררים טריים, סטודנטים, זוגות נשואים, הורים צעירים וכדומה שהגיעו במטרה לשוחח עם גנדלמן ומרחב בנושאים שונים.

גנדלמן ומרחב עם תושבים צעירים (צילום: עיריית חדרה)
גנדלמן ומרחב עם תושבים צעירים (צילום: עיריית חדרה)

הנושאים היו רבים ומגוונים, השכלה גבוהה בעיר, תשתיות שכונתיות, אפשרויות עזרה לסטודנטים, התנדבות תמורת הנחות מוניציפליות, ייעול מערכת התחבורה הציבורית ועוד. לאחר שהקשיב לצעירים השיב גנדלמן לנושאים שהועלו, סיפר על פרויקטים שכבר בוצעו ועדיין עושים הדים כדוגמת ה"בום בוקס" וכמובן פירט גם על פרויקטים עתידיים שמטרתם קידום העיר ותושביה.

גיא וישניה, תושב העיר בן 23, פעיל במרכז הצעירים, הנחה את השיחה וסיכם כי, "השיחה עם ראש העיר הייתה נקודת התחלה לשני תהליכים, הראשון זה תהליך של יצירת שיח פרונטלי קבוע עם ראש העיר והצעירים בחדרה, ללא פניות ללשכות ובירוקרטיה מיותרת ולא נגישה; והתהליך השני זה הקשר הראשוני של המרכז עם צעירים שאכפת להם, ואיתם אפשר לעבוד על מנת לקדם את האינטרסים של צעירי העיר".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות