fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדרה: פקחי העירייה לא יירשמו דוחות חנייה בחגים

במסגרת ההיערכות לחגים הורה ראש העירייה צביקה גנדלמן להימנע ממתן דוחות חנייה בערבי חגים, כדי לעודד את התושבים להגיע למרכז העיר ולבצע קניות לחג. חנייה חופשית תאפשר רק במקומות המותרים, על עבירות חנייה יירשמו דוחות
מדחנים בחדרה
אין צורך במדחנים. רחוב הנשיא בחדרה (צילום: איילת גונן)
מדחנים בחדרה
אין צורך במדחנים. רחוב הנשיא בחדרה (צילום: איילת גונן)

לקראת החגים החליטו בעיריית חדרה שלא לאכוף את החוק ולא לגבות דמי חנייה במרכז העיר. חנייהתהיה חופשית ברחבי העיר החל מערבי החגים ולאורכם. בעירייה מסבירים כי ראש העירייה צביקה גנדלמן רוצה לעודד את התושבים להגיע למרכז העיר ולעודד את המסחר.

בעקבות כך ניתנה הנחייה ליחידת האכיפה להימנע ממתן דוחות חנייה החל מערב ראש השנה (24 בספטמבר). אכיפת החנייה תתחדש ביום ראשון שאחרי החג (28 בספטמבר).
חנייה חופשית תתאפשר גם החל ערב חג סוכות (8 באוקטובר) ובחול המועד סוכות ואסרו חג. האכיפה תתחדש ביום ראשון שאחרי אסרו חג (19 באוקטובר). יודגש כי עדיין תהיה הקפדה עם נהגים שיבצעו הפרות חנייה: חנייה על מדרכות, חנייה בתחנות אוטובוס וחנייה כפולה. על עבירות אלה יירשמו דוחות, מאחר שהן מפריעות לסדר הציבורי.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות