fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדרה: עלייה של 7 אחוזים בזכאים לתעודות בגרות

שיעור הזכאים לתעודות בגרות בחדרה מתפרסם היום (ב') עם ממוצע של 56 אחוז. בחדרה קיימת תוכנית "אי הנשרה"- תלמידים בעלי הישגים נמוכים אינם נפלטים כיום ממערך החינוך אלא ניגשים לבגרויות. חיים אביטן:"המטרה הבאה להגיע ל-70 אחוזי הצלחה בבגרויות, זה לא בשמיים"
(אילוסטרציה )
(אילוסטרציה: פנתרמדיה )

עלייה של שבעה אחוז  בזכאות לתעודות בגרות בחדרה כל מתפרסם היום (ב')  מנתונים של משרד החינוך במחוז חיפה.  בשנת 2011  שיעור זכאות לתעודת בגרות בקרב בני נוער בעיר עמד על 56 אחוז. בשנת 2010 עמד אחוז הזכאים על 49 אחוז בלבד.  כיום הממוצע הארצי עומד על 52 אחוזי זכאות.

בני נוער במבחן אילוסטרציה
אילוסטרציה

באגף החינוך בעיריית חדרה מפעילים בשלוש השנים האחרונות מדיניות של אי הנשרה- תלמידים בעלי הישגים נמוכים אינם נפלטים כיום ממערך החינוך אלא ניגשים לבגרויות.

ראש העירייה חיים אביטן
הישג מדהים. חיים אביטן (צילום: עיריית חדרה)

מדובר בשיעור הזכאות גבוה  ומתווסף לכך שבשנה שעברה זכתה חדרה בפרס החינוך הארצי. עיריית חדרה משקיעה למעלה מ-80 מליון שקלים בשנה בתחום החינוך. בין היתר, בתכניות העשרה שונות בנושא ההצלחה בבגרויות.

ראש עיריית חדרה חיים אביטן: "מדובר בהישג שמתרחש אחרי שמונה שנים, בהן השקעתי בחינוך את מלוא המשאבים. כעת, אחרי הרבה יזע, דמעות וקשיים, אני מאושר. המטרה הבאה אותה שמתי לנגד עיני היא שבעוד מספר שנים נגיע גם ל-70 אחוזי הצלחה בבגרויות, זה לא בשמיים".

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות