fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדרה: עיר קולטת גרעיני נח"ל

משרד הביטחון חילק תעודות הוקרה לרשויות מקומיות שבתחומן פועלים גרעיני נח"ל במסגרת שנת שירות או פרק משימה. את חדרה ייצג בטקס סגן ראש העיר עו"ד צפריר ביטון
תעודת הוקרה לחדרה. ביטון
תעודת הוקרה לחדרה. ביטון (צילום: עיריית חדרה)

האירוע התקיים בקריה בתל אביב במעמד סגן שר הביטחון ח"כ דני דנון. את הטקס יזם האגף הביטחוני-חברתי במשרד הביטחון, ובמסגרתו חולקו תעודות הוקרה לראשי רשויות שעירם קולטת גרעיני נח"ל. עו"ד ביטון, אשר קיבל את התעודה בשמו של ראש העיר גנדלמן, ציין כי גרעיני הנח"ל מהווים חלק משמעותי מחיי הקהילה של העיר חדרה והפכו להיות דמות משמעותית עבור בני הנוער. חיילי הגרעין מגיעים לחדרה חדורי ערכים ונכונות לתרום לקהילה, והעיר קולטת אותם בחום ובתודה כפי שראוי לצעירים שהם התגלמותה של ארץ ישראל היפה.

תעודת הוקרה לחדרה. ביטון
תעודת הוקרה לחדרה. ביטון (צילום: עיריית חדרה)

חדרה קולטת מזה מספר שנים גרעיני נח"ל של הנוער העובד והלומד אשר חבריו פועלים בעיר במסגרת פרק משימה. גרעיני הנח"ל המגיעים לחדרה למסגרת שנתית, פועלים בחטיבות הביניים ובמועדוני נוער ברחבי העיר במטרה להעניק לתלמידים סיוע ברמה הלימודית, החברתית והחינוכית. הפעילות מתבצעת במסגרת מחלקת הנוער בעמותה לתרבות הפנאי. השנה עובדים חיילי הגרעין בשעות הבוקר בחטיבות הביניים ובתי ספר תיכונים ברחבי העיר, ובשעות אחר הצהריים במתנ"סים בבית אליעזר, פאר, גני אלון וגבעת אולגה, וכן בקן של תנועת הנוער העובד והלומד בעיר. בנוסף לפעילות חינוכית חברתית מנחילים חברי הגרעין את המודעות לשירות משמעותי בצה"ל.

ההצלחה של גרעיני הנח"ל בעיר היא תוצאת שיתוף פעולה של האגף ביטחוני-חברתי, מערך מג"ן (מורות חיילות, גדנ"ע ונח"ל), ארגון הנוער העובד והלומד, מינהל חברה ונוער במשרד החינוך, עיריית חדרה ומחלקת החינוך בעמותה לתרבות הפנאי המרכזת את פעילות חברי הגרעין.

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות