fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדרה עדיין ראשון אחרי ניצחון 81:94 על רעננה

שחקני מכבי חדרה (צילום: מכבי חדרה)

מכבי חדרה ממשיכה להוביל בגאון את טבלת ליגה א' במטרה ברורה לחזור בסוף העונה לליגה הארצית. השבוע שיחקה הקבוצה מול הרביעית בטבלה מכבי רעננה והחדרתים השיגו ניצחון 81:94.

מיד עם תחילת המשחק, הקבוצה של ניב רבי סימנה כוונות והפער טיפס מהר ל-12 נקודות. מעיין שרגא וקרני בלטו בחלק ההתקפי ומושון יעקוסי בחלק ההגנתי. לקראת סוף המחצית הראשונה החדרתיים הורידו מעט את הרגל מהדוושה ולוח התוצאות הראה 11 הפרש 'בלבד', 44-55 למקומיים.

שחקני מכבי חדרה (צילום: מכבי חדרה)
שחקני מכבי חדרה (צילום: מכבי חדרה)

במחצית השנייה של המשחק החדרתיים הצליחו להגדיל את הפער לעשרים נקודות ורק לקראת סיום המשחק אפשרו שחקני חדרה לקבוצה האורחת לצמצמם מעט את ההפרש. תוצאת הסיום 94:81 למקומיים מחדרה. יונתן לזרי בלט עם 18 נקודות ומעיין שרגא הוסיף 16 נקודות. בשבוע הבא הקבוצה תצא למשחק חוץ קשה נגד אליצור כוכב יאיר בתקווה להמשיך את המסע המוצלח עד כה לעבר הליגה הארצית.

גם קבוצות רבות במחלקת הנוער עברו שבוע מוצלח. קבוצת נערים ב' של אלון נוימן רשמו השבוע ניצחון בכורה במשחק בית על עירוני אום אל פאחם בתוצאה 14:64. הקבוצה המקבילה של המאמן רן ניסן הרשימה כאשר ניצחה בחוץ את מכבי אבן יהודה בתוצאה 51:68. קבוצת נערים א' שמשחקת בליגה הארצית ממשיכה לשמור על מומנטום חיובי והשבוע הביסו את מכבי פרדס חנה בתוצאה  43:95. גם קבוצת קטסל א' ממשיכה לנצח כאשר גברה על גן שמואל בתוצאה 30:62. קבוצת ילדים א חזרו למסלול הניצחונות לאחר שגברו על מכבי אבן יהודה בתוצאה 54:60. קבוצת ילדים ב' חגגו ניצחון ביתי על מכבי זכרון יעקב בתוצאה 30:58. קבוצת קטסל בנות ממשיכה להיראות נהדר והשבוע ניצחה הקבוצה את עירוני ערערה בתוצאה 30:60.

קבוצת נערים, צילום: מכבי איבצ'ר חדרה
קבוצת נערים, צילום: מכבי איבצ'ר חדרה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות