fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדרה: נתפס שופל שעסק בכריית חול לא חוקית

האיש נתפס בכריית חול לא חוקית של אדמות מדינה בשכונת עין הים. הוא נעצר והובא לחקירה בתחנת המשטרה
השיטור העירוני בחדרה עם השופל שנתפס (צילום באדיבות העירייה)
השיטור העירוני בחדרה עם השופל שנתפס (צילום באדיבות העירייה)

שיתוף פעולה של השיטור העירוני ושל רשות הטבע והגנים הביאה לתפיסת שופל שעסק בכריית חול לא חוקית בחדרה. הסיורים המוגברים של כוחות הביטחון ובתוכם גם השיטור העירוני השיטור ופקחי רשות הטבע והגנים הובילו לתפיסתו  של שופל של חברה קבלנית מוכרת באזור, המבצע כריית חול לא חוקית באדמות מדינה באזור שכונת עין הים.

מפקח של רשות הטבע והגנים, שנסע אחר השופל, דיווח על מיקומו, וצוות של השיטור העירוני הגיע במהירות למקום, תפס את השופל והביאו לתחנת משטרת חדרה להמשך טיפול וחקירה.

לדברי מנהל שיטור עירוני חדרה דותן עומיסי, זהו רק מקרה אחד מיני רבים של שיתופי פעולה עם רשות הטבע והגנים, שהובילו למספר נכבד של מבצעים והניבו תוצאות מרשימות. עומיסי מציין כי בסופי שבוע חוברים שוטרי ופקחי השיטור העירוני למפקחי רשות הטבע והגנים ופועלים ביחד על מנת להשליט סדר ברצועת החופים של חדרה.

השיטור העירוני בחדרה עם השופל שנתפס (צילום באדיבות העירייה)
השיטור העירוני בחדרה עם השופל שנתפס (צילום באדיבות העירייה)

יחידת השיטור העירוני חדרה שהוקמה בשנת 2014 ככוח ייעודי המשלב כוח פיקוח ואכיפה עירוני, מקדמת משמעותית את יכולת האכיפה ברמה העירונית כחלק מפעילות האגף לביטחון ואכיפה של העירייה ופעילות המשטרה. את היחידה מנהלים במשותף דותן עומסי מהעירייה ופקד משה קלינגר ממשטרת חדרה.

השיטור העירוני הינו זרוע של אגף האכיפה וביטחון של עיריית חדרה, פועל להגברת הביטחון האישי ותחושת הביטחון של תושבים במרחב העירוני, ואף יוזם על בסיס יומיומי מבצעים למניעת אירועי אלימות, בריונות, ונדליזם; טיפול בעבירות רישוי ובנייה ואחרות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות