fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדרה: נפתחה תערוכה העוסקת בהתמכרויות

פתיחה חגיגית לתערוכה "אלכוהול. סמים. אלימות". התערוכה מהווה שיא חינוכי בתהליך של שיח מתמשך בקרב בני הנוער בנושאי מניעת שימוש וסכנות ההתמכרות
פתיחה חגיגית של התערוכה נגד התמכרויות
פתיחה חגיגית של התערוכה נגד התמכרויות (צילום: דוברות עיריית חדרה)
פתיחה חגיגית של התערוכה נגד התמכרויות
פתיחה חגיגית של התערוכה נגד התמכרויות (צילום: דוברות עיריית חדרה)

השבוע נפתחה תערוכה ראשונה מסוגה בנושא "אלכוהול. סמים. אלימות", המשקפת את יחסם של בני נוער לנושאים אלה.
התערוכה מוצגת במסגרת חודש המאבק בסמים ואלכוהול שמובילה היחידה העירונית למאבק בסמים ואלכוהול של אגף הרווחה, בשיתוף אגף החינוך ועל"ה (עמותה לתרבות הפנאי).

התערוכה, המוצגת בקניון לב חדרה, מהווה שיא חינוכי בתהליך של שיח מתמשך בקרב בני הנוער בשכונת בית אליעזר בנושאמניעת שימוש והתמכרויות.

בפתיחה החגיגית השתתפו מ"מ ראשה עיר ויו"ר על"ה עו"ד טל אליהו, מנהל מתנ"ס בית אליעזר אייל עפגין, מנהלת היחידה לסמים ואלכוהול מלי מלכין, רכזת מועדון "יחדיו" אסתי כהן, רכזת המדצ"ים גליה אבוהב, וכן דודו אלפסי ועומר גופר המדריכים את קבוצת מד"צים ט' שעברה תהליך משמעותי עם האמן שליווה את כל התהליך רפי בלר.

אוצרת התערוכה הוא רותי בלר. בפתיחה החגיגית הרצתה בלר לבאי התערוכה בנושא אמנות בכלל ועל השימוש באמנות ככלי מניעה של התנהגויות שליליות.

לדבריה, הביטוי האמנותי אפשר דיון משמעותי עבור בני הנוער והאמנים שליוו את התהליך שנבע משותפות, בגרות, ורצון להתמודד ביחד עם הקשיים והפחדים. עו"ד טל אליהו שיבח את הפעילויות המתבצעות בתחום המניעה, ובירך על היוזמה של חשיפת הפעילויות התרבותיות לכלל הציבור. היחידה העירונית למאבק בסמים ואלכוהול, השותפה ליוזמה האמנותית, הובילה פעילויות מניעה שונות ומגוונות ושיח משמעותי עם בני הנוער במהלך כל השנה.

מנהלת היחידה, מלי מלכין, שיבחה את הפעילות היצירתית ואמרה שיש לברך על כל פעילות שנועדה להעלות את המודעות ומסייעת לרתום קבוצות נוספות להתמודדות נכונה ומניעת השימוש.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות