fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדרה: מאבק אנשי הסיירת בעירייה

הסיירת העירונית בחדרה תיסגר בחודש אפריל ובמקומה תיפתח יחידת שיטור עירוני. טענות קשות על התנהלות המכרז. מה יעשו 13 אנשי הסיירת שלא שובצו ביחידה החדשה?
הפגנה של הסיירת העירונית בחדרה
די למחטף. הפגנה של הסיירת העירונית בחדרה (צילום: שלומי גבאי)

מלחמה עקובה מתנהלת בימים אלה בין אנשי הסיירת העירונית לבין הנהלת עיריית חדרה. זאת על רקע ההחלטה על סגירת הסיירת העירונית בתחילת חודש אפריל הקרוב ופתיחת מערך חלופי של שיטור עירוני במקומה. רק חמישה מבין 18 אנשיה, שרובם עובדים בה שש שנים ויותר מיום פתיחתה בשנת 2006 הועברו ליחידת השיטור העירוני אחרי שעברו מכרז.

ליתר הסיירים נאמר כי יפוזרו בין מחלקות העירייה השונות וטרם ברור להם לאן פניהם מועדות. במקביל, קובלים אנשי הסיירת גם על מינויו של מנהל יחידת השיטור העירוני שנבחר, דותן עומסי.

אנשי הסיירת העירונית בחדרה ערכו השבוע הפגנה ברחבת העירייה ואף ניסו להתדפק על דלת לשכתו של מנכ"ל העירייה יעקב זיגדון, לשווא.
בהפגנה השקטה שהתקיימה ברחבת העירייה, הביעו הסיירים את תסכולם. אדווה מייזל, אשתו של הסייר עופר מייזל שהצטרפה להפגנתם: "אני לא מתביישת לומר שאחת הסיבות שאני פה היא בגלל בעלי שניגש גם הוא למכרז מנהל יחידת השיטור העירוני ביחד עם מועמדים נוספים, ולא התקבל, זאת המלחמה שלנו היום".

הפגנה של הסיירת העירונית בחדרה
די למחטף. הפגנה של הסיירת העירונית בחדרה (צילום: שלומי גבאי)

הסיירים מצידם מגיבים: "צר לנו לגלות כי בעירייה בוחרים בדרך של פגיעה אישית, באנשים שתרמו את חייהם לביטחון העיר בשמונה השנים האחרונות ועדיין עושים כן. וזאת בטרם ברור העובדות באופן אישי מול הסיירים שלכאורה מעורבים במקרה. מעבר לכך, אנחנו מצרים אף יותר על כך שאין בדברים כוונה אמיתית אלה ניסיון לגרום להמולה תקשורתית.

חברת האופוזיציה במועצת העיר שירלי עודד דורון, המלווה את אנשי הסיירת העירונית במאבקם: "זו הייתה רק יריית הפתיחה. מינויים מושחתים, פיטורי עובדים זוטרים, אלה הן רק חלק מהדרכים בהן בוחרת העירייה. לתושבי חדרה מגיעה הנהלה ישרה ושקופה ואנחנו נדאג שהם יקבלו אותה".

מעיריית חדרה נמסר: "הסיירת העירונית תיסגר בראשית אפריל וכל עובדי הסיירת הוזמנו על ידי ראש יחידת האכיפה שולי לוי להגיש את מועמדותם ליחידת השיטור העירוני החדשה. אלה מביניהם שעשו כן ועמדו בתנאי המכרז הפנימי, שובצו ביחידה החדשה. הנותרים יקבלו שיבוצים חדשים על פי צורכי אגף משאבי אנוש של העירייה. צר לנו על כך שקבוצה קטנה וקולנית מכתימה את שמם הטוב של עובדי הסיירת המסורים, האיכותיים והרציניים שרק השבוע הפגינו את מקצועיותם כשלכדו פדופיל שפעל ברחבי העיר".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות