fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדרה: ליגת השכונות מגיעה לנקודת רתיחה

לאחר טורניר מוצלח במיוחד ייערך ביום שישי הגמר הגדול בין קבוצת אפרים הצעירה והמפתיעה לבין ארלוזורוב
צעירי אפרים
צעירי אפרים ניצחו את קבוצת הכוכבים של ויצמן (צילום: יח"צ)

ליגת הקיץ המסורתית בכדורסל שכונות תגיע ביום שישי הקרוב לנקודת הרתיחה, כאשר שיאו של יום הגמרים הגדול יהיה משחק הגמר בין קבוצות אפרים לארלוזורוב.

ליגת הקיץ חזרה השנה לפעילות בשיא המרץ, כאשר שמונה קבוצות מרחבי העיר התארגנו ויצרו את הליגה החזקה והאיכותית ביותר מאז הוקמה, לפני כ-12 שנה. מספר שחקנים מוכרים שהוליכו את מכבי חדרה במהלך השנים האחרונות לקחו השנה חלק בליגה, כאשר הבכירים בהם היו אהרון טובול, ניר סטולרו, אבישי סגל ואוהד הגדיש.  שמונת הקבוצות חולקו לשני בתים של ארבע קבוצות. לאחר שלב הבתים המוקדם העפילו הקבוצות למשחקי ההצלבה, שהיו מרתקים וצמודים במיוחד. בחצי הגמר שנערך ביום שישי האחרון התחוללה סנסציה, כאשר הקבוצה הצעירה של אפרים ניצחה את הפייבוריטית הגדולה לזכייה, קבוצת הכוכבים של ויצמן. במשחק השני הביסה ארלוזורוב בניצוחו של אבישי סגל, את ניסן.

צעירי אפרים
צעירי אפרים ניצחו את קבוצת הכוכבים של ויצמן (צילום: יח"צ)

ביום שישי הקרוב (10/8) ייערך משחק הגמר באולם הספורט של עמל, ולצופים שיגיעו לאולם צפויות לא מעט הפתעות. בשעה 14:30 יתקיים המשחק על המקום השלישי, כאשר לאחריו יתקיים גמר תחרות השלשות.

קבוצת ארלוזורוב
אבישי סגל, סיים גם כמלך הסלים של הליגה. קבוצת ארלוזורוב (צילום: יח"צ)

בשעה 16:00 תגיע המנה העיקרית, כאשר שתי הקבוצות שפתחו את העונה במשחק ביניהן תהיינה גם הקבוצות שייסיימו עונת כדורסל מוצלחת במיוחד. השחקנים הבולטים בשורות קבוצת אפרים הצעירה הם צור אוסטפלד וסהר עטיה ואילו בשורות ארלוזורוב הוא בעיקר אבישי סגל, שסיים גם כמלך הסלים של הליגה. מארגני הליגה, ניב רבי ויונתן זאוברמן, מבטיחים כי הולך להיות הפנינג כדורסל של ממש עם המון הפתעות ופרסים יקרי ערך לקהל, וזאת בשילוב כדורסל איכותי שצפוי להיות אקורד הסיום של העונה.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות