fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדרה: השבוע תונח אבן פינה ל'אקו פארק'

הפארק האקולוגי שישתרע על פני 70 דונם יכלול בין השאר, רחבה ייחודית עם מיני-אמפי שישמש להופעות קטנות, 3 מתחמי משחקים עם חלוקת מתקנים לגילאים שונים שיהיו נגישים גם לאוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים
תוכנית אקו פארק (הדמיה באדיבות עיריית חדרה)
תוכנית אקו פארק (הדמיה באדיבות עיריית חדרה)

אבן הפינה תונח בטקס במעמד ראש העיר צביקה גנדלמן, ממלא מקום וסגני ראש העיר, חברי מועצת העיר, גופי סמך של העירייה, יזמים וקבלנים, וכן תושבי השכונה. באי הטקס ייהנו מהופעתם של הזמר החדרתי ניב דמירל , שזכור לטובה מהתכנית 'The Voice' ושל להקת המחול הייצוגית צבעי מחול.

מדובר בפארק המרכזי בשכונת הפארק, שישתרע על פני כ-70 דונם ויקרא "אקו פארק" כדי לשקף את המאפיינים האקולוגים שבו. בתוך הפארק יוקם אגם אקולוגי על שטח של כ-5 דונם עם צמחייה וסוגי דגים אשר תפקידם, מעבר לנוי, הינו לסנן את המים במקום משאבות חיצוניות. ברחבי הפארק יוקמו הצללות  דקורטיביות עם פינות ישיבה למנוחה, וכן שבילים להליכה וריצה.

תוכנית אקו פארק (הדמיה באדיבות עיריית חדרה)
תוכנית אקו פארק (הדמיה באדיבות עיריית חדרה)

הפארק יואר באמצעות תאורת לד יעילה וחסכונית, ובנוסף תוקם רחבה ייחודית עם מבנה תצפית המשקיף על הפארק ובתחתיתו מקומות ישיבה "מוטמעים" בתוך המדשאה ליצירת מיני-אמפי שיוכל לשמש להופעות קטנות וכדומה. בשטח הפארק יוקמו 3 מתחמי משחקים עם חלוקת מתקנים לגילאים שונים.

כהבטחת ראש העיר צביקה גנדלמן יהיו מתחמי המשחקים נגישים לאוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים, וזאת בעקבות פגישות שקיים עם תושבים ועם הורים לילדים בעלי צרכים מיוחדים אשר הצביעו על המחסור במקומות נגישים שבהם יוכלו ילדיהם ליהנות. סמוך למתחמי המשחקים שיתפרשו על שטח של כ-3 דונם, עתיד להיבנות גם מבנה מסעדה המשקיף על האגם. שכונת הפארק נבנית כשכונה ירוקה, אשר המאפיין אותה הינו פארק במרכזה ושטחים ירוקים רבים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות