fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדרה: הסתיימו עבודות הניקוז ברחוב נחומובסקי

העבודות ברחוב נחומובסקי מצטרפות לעבודות נוספות המתבצעות ברחבי העיר כחלק מתוכנית האב לטיפול ושדרוג התשתיות, כולל תשתיות ניקוז
עבודות תשתית בחדרה (צילום: עיריית חדרה)
עבודות תשתית בחדרה (צילום: עיריית חדרה)
עבודות תשתית בחדרה (צילום: עיריית חדרה)
עבודות תשתית בחדרה (צילום: עיריית חדרה)

שלב א' של העבודות שנערכו לאחרונה ברחוב נחומובסקי בחדרה, על מנת לחברו למערכת הניקוז שמובל לכביש 4 הסתיימו. בשלב הבא, שבימים אלה עומד להתפרסם המכרז לקראת העבודות שבמסגרתו, יבוצע קו ניקוז נפרד לאורך הכביש כדי למנוע חזרת מים לרחוב.

עד כה  סבלו דיירי רחוב נחומובסקי מהצפות, הן בגלל היעדר מערכת ניקוז ברחוב והן בגלל חזרת מים בגלל ליקויי ניקוז בכביש. במחלקת התשתיות של עיריית חדרה, מסבירים כי עבודות הניקוז העכשוויות, יתנו מענה למצוקתם. עלות עבודות הניקוז ברחוב, על שני שלביהן, יסתכמו בכ-600 אלף שקלים.

במסגרת שלב א' של העבודות, הונחה צנרת ניקוז חדשה, אשר בין היתר תפתור גם את נושא הניקוז של המרכז המסחרי הנבנה בצומת ביאליק בואכה כביש 4. בתום עבודות הניקוז גם ייעשה גינון עילי, שישתלב בפיתוח המרכז המסחרי הנמצא בשלבים מתקדמים של בינוי.

העבודות ברחוב נחומובסקי מצטרפות לעבודות נוספות המתבצעות ברחבי העיר כחלק מתוכנית האב לטיפול ושדרוג התשתיות, כולל תשתיות ניקוז. במסגרת זו מבוצע שדרוג ברחוב המגינים בשכונת נווה חיים, הכולל הסדרת ניקוז מרחוב ברנר ועד לכביש 4. במסגרת זו טופלה גם התעלה  שהייתה פעורה בצד הכביש, כך שהוסדרו גם בעיית הניקוז וגם בעיית הבטיחות.

במקביל, מבצעת העירייה עבודות תשתית בשכונות הזיתים בעלות של כשלושה מיליון שקלים. העבודות מתבצעות בשיתוף תאגיד המים מי חדרה, שהשקיע סכום דומה בשדרוג תשתיות תת-קרקעיות של מים וביוב בד בבד עם העבודות העיליות שמבצעת העירייה.

העבודות בשכונת הזיתים מבוצעות ברחוב מקלף וברחוב דוד אלעזר ומשם ימשיכו לרחובות ידין ופרנק בשכונה וכן לאורך המדרכה המקבילה לשכונת גני אלון.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות