fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זה לא סם, זה סתם

משטרת חדרה שחררה שני חשודים תושבי העיר שנחשדו בסחר של סם פיצוציות מסוג נייס גיא במשקל 90 ק"ג . ההחלטה לשחררם מתבססת על העובדה כי החומרים שנתפסו טרם עורבבו בכדי לייצר את הסם
סמי פיצוציה שנתפסו החדרה
החומרים לא עורבבו. סמי פיצוציה שנתפסו החדרה (צילום: משטרת חדרה)

משטרת חדרה שחררה אתמול (שני) שני חשודים בשנות ה-30 לחייהם שנחשדו בסחר בסמי פיצוציות לפני כשבועים בחדרה. המשטרה פשטה על ביתם ותפסה 90 ק"ג של סם מסוג נייס גיא, שנתפס בבתי החשודים ובמחסן. במהלך החיפוש שנערך נמצאו השוטרים שקים מלאים בעשבי הסם, נוזלים כימיים המשמשים למהילת החומר, מכונות איטום ואף אריזות אליהן היה אמור להיכנס הסם המוכן בטרם יציאתו למכירה בשוק.

ההחלטה לשחררם נתקבלה לאחר שמעבדת הסמים במטה הארצי קבעה כי בשלב זה בו נמצאו הממצאים לא מדובר בסם. הכוונה היא שבשל העובדה שכל החומרים שנמצאו טרם עורבבו יחדיו להגדרת הממצאים וטרם נחשבים לסמים.

סמי פיצוציה שנתפסו החדרה
החומרים לא עורבבו. סמי פיצוציה שנתפסו החדרה (צילום: משטרת חדרה)

מהמשטרה נמסר כי בהמשך לאותו חיפוש שנעשה לפני כשלושה שבועות בעסק של שני החשודים נמצאו במקום ראיות רבות לכך כי השניים, יחד עם אדם נוסף, גם הוא תושב חדרה בשנות ה-30 לחייו, שנעצר בהמשך, חשודים בהקמת חברת קש אשר עסקה בהפצה שיטתית של חשבוניות פיקטיביות לבתי עסקים בכל רחבי הארץ לשם הונאה ומרמה של גורמי המס.

בשל ממצאים אלה הוקם צוות חקירה מיוחד שכולל גורמי משטרה, מע"מ ופרקליטות וחקירתם של השלושה בעניין, למרות שהם השתחררו ממעצר, עדיין נמשכת. החקירה מתנהלת באינטנסיביות הן על ידי רשויות החוק והן על ידי רשויות המס.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות