fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל חדרה קיימה הפנינג אוהדים בחול המועד פסח

חוגגים בהפנינג (צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה)

ההצלחה הגדולה העונה של הפועל חדרה בכדורגל, מתבטאת לא רק בטבלת הליגה הלאומית, אלא גם בעניין העצום שהקבוצה מעוררת בעיר בקרב התושבים והאוהדים.

בחול המועד פסח אירגנה הנהלת הקבוצה הפנינג מרשים לאוהדים ולבני הנוער בעיר, במהלכו השחקנים נהנו משעה של משחק עם שחקני הקבוצה, בעיטות פנדלים, הקפצות כדור וצילומים משותפים עם השחקנים.

חוגגים בהפנינג (צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה)
חוגגים בהפנינג (צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה)

לאירוע הגיעו מאות ילדים עם הוריהם, שפשוט התמוגגו ונהנו מכל רגע. בין המשתתפים בהפנינג היה גם האוהד מספר 1 של חדרה, ראש העירייה צביקה גנדלמן, שניסה להכניע בפנדל את השוער עומרי אלון.

השיא של האירוע היה כאשר כל האוהדים והילדים התכנסו במרכז המגרש עם השחקנים וכולם שרו יחדיו את השיר "מודה אני" של הזמר עומר אדם, שהפך לסימן ההיכר של הקבוצה, כאשר השחקנים שרים אותו יחד לפני כל משחק בחדר ההלבשה.

מנכ"ל הקבוצה אלי דגני: "זה אושר גדול לראות כל כך הרבה ילדים מגיעים ונהנים. חלק מהתפקיד שלנו זה גם לגדל את הדור הבא של השחקנים והאוהדים, וגם לחנך, ופעילויות כאלה למען הקהילה מאוד מחזקות אותנו כמועדון".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות