fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המיוחד

יותר מחצי שנה אחרי שכיכב בגמר של "דה וויס", החייל (להקת חיל האוויר) ניב דמירל פרץ שוב עם הסינגל "בין הסימנים", הראשון בדרך לאלבום בכורה. בראיון מיוחד מספר דמירל על הגעגועים לתוכנית, ההתמודדות, התגובות ועל התוכניות לעתיד
צילום: טל גבעוני
ניב דמירל (צילום: טל גבעוני)

שבעה חודשים אחרי שהביא המון גאווה לחדרה כפיינאליסט בתוכנית "דה וויס", ניב דמירל חוזר לכותרת. הפעם זה בזכות הסינגל הראשון שהוציא מאז שסיים את תוכנית הריאליטי במקום הרביעי המכובד, ושמושמע בכל מקום אפשרי, "בין הסימנים".

דמירל, 20 וחצי, לא ממש השתנה בעקבות התוכנית. כמו בכל שלבי התוכנית, גם לאחריה, יש לו את הדרך שלו, הכיוון שלו, והוא לא ייתן לשום דבר להזיז אותו מהמטרה. חלק גדול מהשירים לאלבום הראשון כבר מוכנים, ועכשיו, "אחרי שיצא הסינגל הראשון, הסינגלים ייצאו אחד אחרי השני", הוא מספר בדרכו ברכבת לבסיס בהרצליה, שם הוא משרת בלהקת חיל האוויר.

דמירל הוא עוף יחסית מוזר. אולי נכון יותר לומר שונה, בנוף המוסיקה הישראלית. גם הוא יודע את זה, ואולי זה מה שעוזר לו בצורה טובה כל כך לשמור על הדרך בלי לסטות.

איך יצאת מהתוכנית ואיך ההתמודדות אחרי?
"היו לי חברים שחוו את זה ודי הכינו אותי. הגעתי ל'דה וויס' עם הרגליים על הקרקע וככה גם יצאתי. אני אדם מאוד ריאלי ויודע איפה הוא נמצא. היה, נגמר, עכשיו צריך לעבור לשלב הבא".

יש געגועים לתוכנית? לתקופה? לאווירה?
"ברור שיש געגועים. זו חוויה לכל החיים. אנחנו עדיין בקשר, לא ממש קרוב, אבל בקשר ואפילו נפגשים מדי פעם. טוב להיזכר, אבל טוב יותר להמשיך קדימה".
דמירל התחבר למפיק המוסיקלי אריאל טוכמן, ויחד הם מכינים את האלבום הבא. אחת "התלונות" עליו ב'דה וויס' הייתה שהוא מאוד סגור ומקפיד ללכת בדרך שלו. "גם היום אני מקפיד ללכת בדרכי, אבל ברור שאני פתוח לשמוע עצות ודעות אחרות". הסינגל שלו "בין הסימנים" יצא לפני שבועיים וכבר זכה להמון תגובות. "האנשים אוהבים. משמיעים את זה, אני מקבל תגובות טובות".

ומה עם הבאים בתור?
"יש עוד אחד בדרך. בסך הכל האלבום כמעט גמור. חלק מהשירים אני כתבתי, חלק הלחנתי, חלק גם וגם וחלק בכלל לא".

יש תאריך יעד להוצאת האלבום?
"אני לא יודע כי מדובר גם בצעד אסטרטגי וכמובן שצריך להוציא אותו ברגע הנכון. אבל הסינגלים יתחילו לצאת אחד אחרי השני".

אתה עדיין מקבל תגובות שקשורות ל"דה וויס"?
"ברור. אנשים מסתכלים עלי, מצביעים עלי, לפעמים מבקשים להצטלם. זה חלק מהעניין וזה עדיין קורה. היום אני יכול לומר בפה מלא שטוב מאוד שהגעתי לשם. נכון שלפני זה לא הייתי בעד כל התוכניות האלה, אבל היום אין לי ספק שאם אתה מגיע לתוכנית עם אסטרטגיה ברורה, ומצליח להיות אתה יש לך רק מה להרוויח".

הסיפור המלא יפורסם מחר ב:"חדשות חדרה"

צילום: טל גבעוני
ניב דמירל (צילום: טל גבעוני)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות