fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

היכן נמצאת השכונה הכי מומלצת למגורים בשרון?

שכונת עין הים ושכונת הצפון החדש של כפר יונה מובילות במדד הפופולריות בסקר שנערך לאחרונה
פרויקט צמרות השרון (הדמיה: קבוצת יצחקי)
פרויקט צמרות השרון (הדמיה: קבוצת יצחקי)

בין עשר שכונות המגורים המומלצות ביותר בארץ להשקעה במסגרת תוכנית איפוס המע"מ של שר האוצר יאיר לפיד
בסכום של 1.6 מיליון שקלים נמצאות שכונת עין הים בחדרה ושכונת הצפון החדש בכפר יונה.כך עולה מסקר שערך מכון מחקר סביבות מגורים.

פרויקט צמרות השרון (הדמיה: קבוצת יצחקי)
פרויקט צמרות השרון (הדמיה: קבוצת יצחקי)

"אנחנו לא מופתעים מהממצאים בנוגע לשכונות המומלצות לקנייה. היום מדברים אומנם על ירידה בכמות העסקאות, אבל אנחנו רואים דווקא עלייה בהתעניינות של הרוכשים בפרויקטים שלנו", מסבירה רוני טננבאום, סמנכ"לית השיווק של קבוצת יצחקי, המקימה את פרויקט צמרות השרון בכפר יונה. "אנשים מתכוננים כבר עכשיו ליום שאחרי אישור ההטבה וכבר עכשיו ניתן לראות כי כפר יונה הנמצאת בצמיחה מואצת, מושכת אליה ביקושים, בעיקר מצד משפחות צעירות מאזור השרון והמרכז, הנהנים מהמחיר האטרקטיבי והגישה הנוחה למרכז הארץ".

"יותר ויותר רוכשים מבינים את היתרונות שמציעה שכונת עין הים במערב חדרה, מסביר שייקה נפחא, סמנכ"ל חברת אפי קפיטל, המקימה בשיתוף עם חברת עמרם אברהם את פרויקט AQUA בשכונת עין הים, את הממצאים הנוגעים לשכונה. "מדובר בשכונה הנהנית מפיתוח מואץ בתחום הנגישות והתשתיות, ממיקומה בסמוך לצירי תחבורה ראשיים ובסך הכל בשכונה מודרנית ואיכותית, שעתידה לכלול את כל השירותים הקהילתיים הדרושים למשפחות צעירות וכן פארק ירוק רחב ידיים, לצד פארק תעסוקה נרחב שיוקם בסמוך לשכונה בשנים הקרובות בהיקף כולל של כ-500,000 מ"ר לתעשייה עתירת ידע, משרדים ומסחר".

"הצביון הפסטורלי של כפר יונה, יחד עם המיקום בסמוך לכבישים 6, 4 ו-2, הפכו את העיר לאטרקטיבית עבור משקי בית חזקים, בעיקר מאזור השרון", מוסיף אלון גרינברג, מנכ"ל סביבות מגורים שערכה את הסקר. "הדבר שיפר פלאים את התדמית של כפר יונה ולאחרונה אף הלמ"ס העלה את הדירוג החברתי-כלכלי של הישוב מאשכול שש לשבע, בדומה לישובים כמו רמת גן ונס ציונה. בכפר יונה קיימות תוכניות לכ-4,000 יח"ד חדשות בארבעה מתחמים שונים. כמו כן מתוכנן לקום בסמוך לצומת בית ליד אזור תעשייה על שטח של כ-400 דונם, וכן מרכז מסחרי עירוני חדש.

.באשר לחדרה נראה כי עד השנים האחרונות העיר התאפיינה בקצב פיתוח ואכלוס נמוכים יחסית, אך כיום היא מצויה בעיצומה של תנופת פיתוח חסרת תקדים ונחשבת לסחורה חמה בשוק הנדל"ן", מסביר אלון גרינברג, מנכ"ל סביבות מגורים. "בקרוב גם עתיד להיפתח בעיר מתחם סינמה-סיטי, לאחר שנים רבות בהן לא פעל בעיר אף בית קולנוע ולפני מספר חודשים הונחה אבן פינה לטיילת שתוקם לאורך חוף חדרה ובסמוך לעין הים, המהווה חלק מתכנית הפיתוח התיירותי של העיר. כל אלו, לצד "התקרבותה" של חדרה למטרופולין ת"א, מבטיחים ביקושים ערים בשוק הנדל"ן בעין הים גם בעתיד".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות