fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החשד: איים להצית בלון גז בביתו

בן 58 מחדרה התקשר פעמיים למשטרה ואיים לשים קץ לחייו. תחילה הכחיש ולאחר מכן הסביר שהיה בגילופין
משטרת חדרה (צילום: שלומי גבאי)
משטרת חדרה (צילום: שלומי גבאי)

תושב חדרה, בן 58, אבל ילדים, נעצר לאחר שאיים בהתאבדות.

על פי החשד, האיש התקשר למוקד 100 של משטרת ישראל והודיע שהוא עומד להתאבד באמצעות הצתת בלון גז בביתו. כשהגיעו השוטרים, ניסה להצית את בלון הגז לעיניהם. השוטרים הצליחו להוציא מידיו את בלון הגז ואת המצית וביום שני השבוע הוגש נגדו כתב אישום והוא נעצר עד תום ההליכים נגדו.

מדובר באדם בעל עבר פלילי בעברות רכוש ואלימות וכן של אלימות חמורה. לפי המשטרה, הוא טלפן למוקד 100 של משטרת ישראל ביום שישי שעבר בשעה עשר בלילה הלילה והודיע כי הוא מתכוון להתאבד. השוטרים שאיתרו את מיקומו ומיהרו לדירתו, מצאו שהוא בסדר ועזבו את המקום.

כעבור שעתיים טלפן שוב האיש למשטרה והפעם הודיע כי הוא מתכוון להתאבד באמצעות פיצוץ של בלון גז בדירתו. גם הפעם מיהרו השוטרים לדירה ומצאו אותו כשהוא פותח את בלון הגז המונח לידו ומנסה להצית אותו בעזרת המצית שבידו. השוטרים הוציאו מידו את המצית, עצרו אותו והביאו אותו לתחנת המשטרה.

בחקירתו, השמיע לו הקצין החוקר רב פקד אפי פז את הקלטת השיחות עימו, אך הוא אמר כי הקול אינו שלו. לאחר מכן מסר גרסה אחרת וסיפר שהיה בגילופין. ביום שני הוגש נגדו כתב אישום בגין שימוש רשלני בחומר דליק ומעשה שהוא בגדר איום והוא נעצר עד תום ההליכים נגדו.

משטרת חדרה (צילום: שלומי גבאי)
משטרת חדרה (צילום: שלומי גבאי)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות