fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החלו עבודות הבנייה במגדלי אקווה במערב חדרה

חלק מהתפתחות העיר. פרויקט אקווה view בעין הים, חדרה, (קרדיט: איבולב מדיה)
חלק מהתפתחות העיר. פרויקט אקווה view בעין הים, חדרה, (קרדיט: איבולב מדיה)

בימים אלה התקבל היתר בנייה לצמד מגדלים בפרויקט אקווה view במערב חדרה והבנייה בשטח כבר החלה. כמו כן הושלמה מכירת הפריסייל של 36 דירות בפרויקט בשכונת עין הים בהיקף כספי של כ-60 מיליון שקלים.

על פי החברות אפי קפיטל ועמרם אברהם הפרויקט יכלול צמד מגדלים תאומים, בני 16 קומות ו -65 דירות בכל אחד עם תמהיל דירות מגוון הכולל דירות 4 ו- 5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים. דירה 4 חדרים בשטח 106 מ"ר עם מרפסת בשטח 14 מ"ר ומחסן צמוד לדירה מוצעת למכירה במחיר של החל ב- 1.29 מיליון שקלים. דירת 5 חדרים בשטח 123 מ"ר עם מרפסת בשטח 18 מ"ר ומחסן צמוד לדירה מוצעת למכירה במחיר של החל במחיר 1.425 מיליון שקלים. בין הדירות שנמכרו במכירה המוקדמת: דירת 5 חדרים, בשטח של 123 מ"ר, עם מרפסת בשטח של 14 מ"ר, בקומה השביעית, במחיר של 1755,000 שקלים. דירת 5 חדרים, בשטח של 123 מ"ר, עם מרפסת בשטח של 14 מ"ר, בקומה ה- 14, במחיר של 1,860,000 שקלים.

פרויקט אקווה view בעין הים, חדרה, (קרדיט: איבולב מדיה)
פרויקט אקווה view בעין הים, חדרה, (קרדיט: איבולב מדיה)

לדברי ערן ברק, סמנכ"ל השיווק של חברת עמרם אברהם: "על אף ההאטה המורגשת בכל ענף הנדל"ן בחודש האחרון, הצלחנו למכור למעלה מ- 30 דירות בתוך תקופה קצרה. אני מעריך שהסיבה נעוצה בכך שקהל היעד של פרויקט אקווה view מורכב בעיקר ממשפרי ומצמצמי דיור, אשר לא צפויים להיות מושפעים מהחלטות הממשלה בנושא הטבת המע"מ ברכישת דירה ראשונה".

התכנון האדריכלי של הפרוייקט בוצע ע"י משרד האדריכלים לאה רובננקו ועל עיצוב הפנים של הבניינים והדירות הופקד מעצב הפנים דניאל חסון. כל מגדל יכלול מתחם ספא וכושר, הכולל חדר כושר מאובזר, סאונה רטובה ויבשה, לאונג' דיירים יוקרתי ועוד.

ברק: "לאחר שהזוגות הצעירים כבר זיהו את הפוטנציאל של השכונה ורכשו דירות בפרויקט בשלבים המוקדמים שלו, כעת אנו נמצאים בעיצומו של השלב הבא, שבו יש ביקוש הולך וגובר למגורים בשכונה מצד משפרי ומצמצמי דיור. צמד מגדלי אקווה view תוכנן במיוחד עבורם עם מפרט טכני משודרג, עם מרפסות גדולות, נוף פתוח לים ועוד".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות