fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החדרתי גלעד אברמוב יוצא למבחנים בליגה הרוסית הראשונה

כישרון גדול. מימין: גלעד אברמוב עם אטו (צילום: עצמי)
כישרון גדול. מימין: גלעד אברמוב עם אטו (צילום: עצמי)

כבוד גדול לשחקן הכדורגל החדרתי גלעד אברמוב, שיוצא בסוף השבוע לחתום בקבוצת אנז'י מחאצ'קלה מהליגה הרוסית הראשונה. אברמוב, 17, חתם בקיץ האחרון לשנתיים בקבוצת הנוער של בני יהודה ואף נמנה מספר פעמים עם סגל נבחרת הנוער של ישראל. הוא ייצא לרוסיה לשבוע התרשמות, שבסופו הוא אמור לחתום בליגה הבכירה. יצוין, כי בשנה שעברה יצא אברמוב להתרשמות באנז'י ואף השתתף במשחק אימון מול לגיה ורשה, וכעת הוא זומן פעם נוספת, לאחר שהרשים בביצועיו.

במהלך שהותו ברוסיה צפוי הקשר החדרתי להשתתף במשחקי אימון של הקבוצה מול אינטר מילאנו ומול קבוצת הנוער של מועדון הפאר באיירן מינכן. אגב, בקבוצה הרוסית משחק כוכב ענק – חלוץ ברצלונה בעבר, סמואל אטו.

כישרון גדול. גלעד אברמוב עם אטו (צילום: עצמי)
כישרון גדול. גלעד אברמוב עם אטו (צילום: עצמי)

אברמוב החל את דרכו בקבוצת הילדים של הפועל חדרה ומשם עבר לבית"ר טוברוק. כאשר המנהל המקצועי דאז של טוברוק ויקי גלאם זיהה את הפוטנציאל שלו, הוא העביר אותו לנתניה. מגיל ילדים ועד גיל נוער שיחק אברמוב בטוברוק, כאשר ברוב שנותיו שותף בשנתון הגדול ממנו בשנה. במהלך השנים זכה השחקן בשלוש אליפויות ובשני גביעי מדינה עם הקבוצות השונות במועדון הנתנייתי. מאמנו האישי של אברמוב, יעקוב לוצ'אק, שמלווה אותו מגיל 5 ייצא עימו לרוסיה.

אברמוב אמר לקראת הנסיעה: "כבוד גדול בשבילי שאחד המועדונים הגדולים ברוסיה זימן אותי למבחנים. אני אעבוד קשה ואנסה להוכיח שאני ראוי לבמה הזאת. מקווה מאוד שאחתום שם".

ויקי גלאם: "מהרגע הראשון שראיתי אותו, עוד כילד קטן, ראיתי את הפוטנציאל והכישרון. יותר מ-20 שנה אני מגלה כישרונות וראיתי שחקנים גדולים, אבל מעטים נולדו עם הכישרון כמו של גלעד. אין לי ספק שהוא יגיע לרמות הגבוהות".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות