fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הזהות היהודית בחדרה: המעגל של סרוסי

גבריאל סרוסי שובץ כמספר 2 ב"זהות יהודית". "גדלתי בשכונות וכעת אסייע לתושבי השכונות", אמר עם הצטרפותו
שלט הרוס של סיעת זהות יהודית בחדרה
מחכים לתוצאות החקירה. שלט הסיעה שהושחת (צילום: אייל מלכה)

השבוע בישרה רשימת הזהות היהודית בחדרה כי מספר שתיים ברשימה הוא גבריאל סרוסי, האיש שעד עתה ניהל את הקמפיין של הרשימה. סרוסי, תושב חדרה בן 37, נשוי לעינת ואב לשלושה ילדים. הוא בעל תואר שני במנהל עסקים, ובעבר כיהן בעבר כיו"ר ועד עובדי קבוצת שפע. היום הוא משמש מנהל בכיר בחברת "שיבולת פתרונות ניהול ושירות בע"מ". על שיבוצו כמספר 2

ברשימה אמר סרוסי: "מבחינתי ההתחברות שלי לרשימה זו בעצם סגירת מעגל משום שכמי שגדל בצעירותו בגבעת אולגה כעת אני אוכל לסייע לתושבי השכונות. גדלתי בשכונות, וכעת אחזור אליהן כפעיל חברתי במטרה לסייע וזאת על מנת להפוך את חדרה לעיר טובה יותר".

שלט הרוס  של סיעת  זהות יהודית בחדרה
מחכים לתוצאות החקירה. שלט הסיעה שהושחת (צילום: אייל מלכה)

בראש הרשימה עומד עו"ד צפריר ביטון שמצהיר כי בכוונתו "לשנות את העיר, להצעיר אותה ולשפר את חזותה". הסיסמה שעימה הוא רץ היא: "באנו להעיר את העיר".

ההיכרות של סרוסי ושל ביטון החלה באגודת הסטודנטים של מכללת נתניה, שם שימש סרוסי נציג התואר השני באגודה שבראשה עמד ביטון. על צירופו של סרוסי, אמר ביטון: "אחרי פעילות רבת שנים, המינוי של סרוסי אינו מפתיע כלל ורק טבעי שתנועה שערכים הם נר לרגליה תצרף פעיל חברתי שרשם הישגים נאים בתחום בעבר".

אולם על שמחת הצטרפותו של סרוסי לרשימה, העיבו בשבוע השחתת והריסת שלטי חוצות שהציבה הרשימה. עשרות שלטים ניזוקו ככול הנראה במזיד. בעמוד הפייסבוק של הרשימה פורסם ביום ההשחתה: "מעשים פחדניים מעין אלה לא ירפו את ידינו, אנו נמשיך בפעילות שלנו למען תושבי חדרה חילוניים ודתיים ללא הבדל, נראה כי הפעילות הברוכה שלנו והעובדה שהגענו בזכות אל מרכז הבמה מדירה שינה מגורמים מסוימים בעיר".

במשטרת חדרה הוגשה תלונה בעניין השחתת השלטים ופעילי הזהות היהודית אומרים כי הם סמוכים ובטוחים שהמשטרה תעשה את עבודתה נאמנה. מהמשטרה נמסר כי טרם אותרו בשלב זה חשודים במעשה וכי החקירה נמשכת.

כתבה: ליאת רונן

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות