fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בכיר במשטרה: "חדרה נמצאת בצבת הפשע ואלה הן התוצאות"

אמש הוצת רכבו של ראש עיריית חדרה חיים אביטן ואלמונים שרפו את מיצגי העדלאידע שמתוכננת ליום שישי הקרוב. משטרת ישראל הציבה אבטחה בביתו של אביטן ומנכ"ל העירייה איקי צור.
חיים אביטן (צילום: דוברות עיריית חדרה)

מכוניתו של ראש עיריית חדרה, חיים אביטן, הוצתה אמש (שלישי) ונשרפה כליל.  כמו כן באותו הלילה הוצת מחסן העירייה, ובו מיצגים רבים שהיו מיועדים לעדלאידע הגדולה בנושא סיפורי התנ"ך, שתתקיים בעיר ביום שישי הקרוב.  על מכוניתו של אביטן הושלך בקבוק תבערה.

ביום רביעי, בשעות הבוקר המוקדמות, החליט מפקד מחוז חוף במשטרת ישראל, ניצב חגי דותן, להעביר את  חקירת ההצתות בחדרה לידי היחידה המרכזית של המחוז בשל חומרת האירוע. במקביל, הוחלט על מתן אבטחה לאביטן ולמנכ"ל העירייה  איקי צור. עד שיוחלט על היקף האבטחה, הוצב מול לשכתו של אביטן אחד מאנשי הסיירת העירונית, על כל צרה שלא תבוא. חוץ ממנו, ניסו כולם בעיריית חדרה לשדר עסקים כרגיל. אם גם בקושי מסוים.

בשעה תשע וחצי בבוקר הגיע לעירייה מפקד תחנת משטרת חדרה אבי מאור. לדבריו, הגעתו העכשווית אינה קשורה כלל לאירועי הלילה. "הפגישה הזאת תוכננה שלושה שבועות קודם לכן", הוא מדגיש ומוסיף: "אבל כמובן שנדבר גם על מה שקרה, בנסיבות הקיימות".

חקירת המשטרה בעיצומה. מצלמות האבטחה בביתו של אביטן נבדקות וכן גרסאות השכנים שהבחינו בקטנוע החולף. "לא הופתעתי שזה מה שקרה", אמר מקור בכיר במשטרה לחדשות חדרה. "העיר נמצאת במצבת הפשע ואלה הן התוצאות".

מעיריית חדרה נמסר בתגובה: "בשעת הלילה של יום שלישי,  נחצו כל הקווים האדומים. הוצתו מחסני העירייה באזור התעשייה אשר הכילו את מיצגי הענק שיצרו תלמידי העיר לתהלוכת העדלאידע. שעה קצרה לאחר מכן הוצת גם רכבו של ראש העירייה חיים אביטן, שחנה ליד ביתו, בו שהו באותה עת רעייתו, ילדיו ונכדיו.

המצב הפוליטי בחדרה מוכר וידוע, כולל העובדה שחברי מועצה מהאופוזיציה, שנכשלו בתפקידם הציבורי, הודחו מהמועצה בשעה שראש העיר ממשיך להוביל את העיר להישגים רבים וזוכה לאהדת הציבור ולמלוא הגיבוי וההערכה ממשרדי הממשלה.מאז פיזור המועצה התנהלה הסתה פרועה וחסרת תקדים מצד גורמים אשר הצלחתו של ראש העיר ומלחמתו חסרת הפשרות בעבריינות הפכה לצנינים בעיניהם.

מובן שמדובר בפעולה שכל כוונתה לפגוע בשגרת החיים בחדרה באמצעות פגיעה בילדי העיר, לחבל בחגיגה העירונית הצפויה להתקיים השבוע, ולנסות להפחיד את ראש העירייה ואת בני משפחתו.

ראש העירייה סומך על המשטרה שעושה עבודתה נאמנה וכבר פתחה בחקירה בכדי להביא את האשמים לדין. הפעולה הזדונית הזו רק מחזקת את ידיו של ראש העירייה, כמו גם תושבים רבים, חברים, בני משפחה, ראשי רשויות, חברי כנסת ושרים שהתקשרו להביע בו תמיכה. ראש העירייה ימשיך לפעול במלוא המרץ הנחישות וההקרבה למען תושבי העיר חדרה והתפתחותה של העיר.

ראש העירייה מזמין את כל תושבי העיר והסביבה להשתתף בעדלאידע של חדרה שתהיה מוצלחת ושמחה אף יותר מקודמותיה. בואו להריע לילדי העיר הצועדים בעדלאידע עם מיצגים מרשימים שיצרו בעצמם ובאווירה פורימית חגיגית". כך נמסר

למקרה ההצתה התייחס יו"ר ועדת הביטחון בשלטון המקומי וראש מועצת בית אריה עופרים, אבי נעים: "לצערי הרב דמם של ראשי הרשויות במדינת ישראל הפך הפקר. המדינה צריכה להפנים כי ראשי הרשויות, נבחרי הציבור הם אלה שנמצאים בחזית העשייה וההתמודדות עם אתגרי החברה הישראלית. על גורמי הממשל המרכזי לתת לראשי הרשויות את הכלים, המשאבים וההגנה לפעול בביטחון וללא מורא נגד גורמים קיצוניים ועברייניים המאיימים על אזרחי המדינה בסופו של דבר".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות