fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"הגיע הזמן שבאולגה יבינו מי הקבוצה הבכירה"

היריבות בין שתי הקבוצות העירוניות הולכת ומתגברת משנה ולשנה. בהפועל חדרה רוצים לנצח בשביל היוקרה ובגבעת אולגה רוצים את הנקודות כדי לשרוד בליגה
יפגוש חברים. דור בדוסי (צילום: שלומי גבאי)

ביום שישי זה קורה. הדרבי הגדול בין הפועל חדרה למ.ס. עדי גבעת אולגה. שתי הקבוצות מדשדשות בתחתית הליגה, ובכל זאת יהיה חם. גם הפועל חדרה וגם מ.ס. גבעת אולגה רחוקות מהצמרת ואף אחת אינה מועמדת להיות שם בסיום הליגה, ולמרות שמדובר רק בסיבוב הראשון, הדרבי צפוי להיות מעניין.

יפגוש חברים. דור בדוסי (צילום: שלומי גבאי)

שתי הקבוצות מגיעות למשחק במצב רוח שונה. חדרה לאחר ניצחון על הפועל כפר קנא וממוקמת במקום העשירי עם 15 נקודות. הקבוצה מציגה יכולת טובה בהרבה משחקים, אך בגלל שתקציבה הוגדל העונה, ראשיה ציפו להיות במקום גבוה יותר. בחדרה זוכרים היטב שאולגה ניצחה בשני משחקי הדרבי בעונה שעברה, אך באים לתת פייט. "אנחנו רוצים וצריכים את הנקודות", אמר גורם בקבוצה, "משנה לשנה היריבות בין הקבוצות מתעמקת והגיע הזמן שבאולגה יבינו מי הייתה, מי עכשיו ומי תישאר הקבוצה הבכירה בעיר".

עוד נקודה רגישה במשחק היא המאמן אייל עמר, שלאחר שלוש שנים מוצלחות באולגה עזב ברעש גדול. בקרבתו של המאמן מספרים כי הוא רוצה להוכיח שהמקצועיות שלו עובדת בכל קבוצה ולא רק באולגה. גם הבלם דור בדוסי והקשר אבירן תורג'מן יפגשו חברים משכבר הימים לאחר שעברו בקיץ מאולגה לחדרה.

בשורה התחתונה: חדרה אמורה להגיע למשחק בהרכב מלא וללא פצועים. אולגה מגיעה למשחק מהמקום הלפני אחרון עם חמש נקודות בלבד לאחר פתיחת עונה גרועה. בשלושת החודשים האחרונים הקבוצה עברה זעזועים רבים, בין השאר חילופי המאמנים. בתחילת העונה מונה שרון זהביאן כמחליפו של עמר, אך לאחר המחזור החמישי הוא פוטר ובמקומו הובא טל בניה.

בהנהלת הקבוצה בחרו לא להשקיע ברכש במהלך הקיץ ולאחר עזיבתם של חמישה שחקני מפתח – אפרים טקה, מושיקו בלביליה, אדינו ימהרן, אלכסיס ויינשים ומאור ג'נח – לא הוחתם אף שחקן התקפה. בניה מיד הבין שללא חיזוק הקבוצה עלולה למצוא את עצמה מחוץ לליגה ובהנהלה החלו להיענות לבקשותיו. בתחילה הוחתם החלוץ שגיא חייט ואחריו הובאו המגנים בר קרסנר ושלו ברוור. יש לציין כי בניה ממשיך לחפש חיזוק בקישור ההתקפי. למרות החיזוק והשינוי בעמדת המאמן אולגה השיגה ארבע נקודות בלבד בשבעה משחקים וכיום היא אחת המועמדות העיקריות לירידה. באולגה סבורים כי ניצחון בדרבי יכול להוציא את את הקבוצה לדרך חדשה ולהחדיר ביטחון בשחקנים שכן הליגה עוד ארוכה. "אמנם מדובר במשחק יוקרה, אבל מבחינתנו אנחנו קודם כל צריכים את הנקודות כדי לברוח מהתחתית".

השבוע שוחח בניה עם השחקנים והבהיר להם כי שחקנים גדולים נמדדים במשחקים גדולים וכי הדרבי מול הפועל חדרה הוא בדיוק כזה. הבעיה הגדולה של אולגה לקראת המשחק היא מכת הפציעות. נכון לכתיבת שורות אלה לא ברור מי ישחקו בחלק ההתקפי. החלוץ חאלד מונדאה נפצע לפני שבועיים באימון, חייט נפצע בשבוע שעבר מול הפועל דליית אל כרמל ואסי גומה נפצע במשחק מול עירוני טבריה. שיתופם של השלושה בספק גדול ורק באימון המסכם יוחלט אם ישחקו ולכמה זמן. בנוסף, המגן חן וטורי ייעדר בוודאות בגלל פציעה ומיכאל בן חמו ייעדר בגלל הרחקה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות