fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האם ובנה: שוטרים תקפו אותנו

השניים טוענים כי הותקפו על ידי שוטרי סיור מתחת לביתם. משטרת חדרה: "האם ובנה עוכבו לחקירה בגין העלבת עובד ציבור והפרעה לשוטר במילוי תפקידו. העתק מחומר החקירה הועבר למח"ש"
עורך דין מגורי ונורית צוקר
"מאז האירוע אני לא מפסיקה לבכות", עורך דין מגורי ונורית צוקר

נורית צוקר, בת 60 מפרדס חנה, ובנה דוד, בן 19, עתודאי הלומד משפטים ומתנדב לשעבר במשטרה, טוענים כי הותקפו ביום שישי שעבר על ידי שוטרי סיור מתחנת משטרת חדרה. צוקר טוענת כי נזקקה לטיפול רפואי ולתרופות הרגעה בימים שלאחר האירוע.

האירוע החל ביום שישי בשעה 22:00. דוד צוקר, חברתו וחברו הקרוב שנהג ברכב, הגיעו לביתם של צוקר ואמו והחנו את הרכב. שוטרים שעברו במקום בניידת סיור ביקשו מהם תעודות מזהות. לטעת האם ובנה, כששאל דוד צוקר מדוע, ביקשו ממנו השוטרים את מפתחות המכונית. בשלב הזה טלפן הבן לאמו וביקש שתרד למטה. האם שאלה את שני השוטרים שנכחו במקום מדוע הם דורשים מבנה את מפתחות המכונית, אולם לדבריה לא קיבלה מענה.

לטענת השניים אחד השוטרים טלפן לבוחן תנועה וביקש ממנו שיגיע למקום על מנת להוריד את הרכב מהכביש,. עוד נטען כי כשביקש הבן להעביר את המפתחות לאמו, הוא נאזק ונחנק על ידי אחד השוטרים. האם טוענת כי כשביקשה לקחת את המפתחות מידיו, היא נגררה על הרצפה ונחבלה. לבסוף נלקחו השניים בניידת לתחנת משטרת חדרה.

הבן נעצר והאם נחקרה ואחר כך טלפנה לעורך הדין אוהד מגורי, המייצג גם את משה ולדמן שטוען כי הותקף לפני כשלושה שבועות על ידי שוטר ממשטרת חדרה. "אחד השוטרים תפס לי את היד, גרר אותי על הרצפה והרביץ לי. וגם דרך על משקפי הראייה שלי שנפלו.

עורך דין מגורי ונורית צוקר
"מאז האירוע אני לא מפסיקה לבכות", עורך דין מגורי ונורית צוקר

. כי אני יודעת שאני לא אשמה בכלום וגם לא הבן שלי. עד שלא אראה צדק ואחזיר לעצמי את הכבוד שלי אני לא אירגע. אין לי מושג מאיפה אני מוצאת את הכוחות, אבל זה מה שיהיה".

עו"ד מגורי: "בכוונתינו לפעול לפתיחת הליך פלילי ובהמשך נגיש תביעה אזרחית נגד השוטרים שפגעו באם ובבנה. לא נשקוט עד שיהיה פה צדק".

 

 

ממשטרת חדרה נמסר בתגובה: "האם ובנה עוכבו לחקירה בגין העלבת עובד ציבור והפרעה לשוטר במילוי תפקידו. לשניים נפתח תיק פלילי והעניין נמצא בשלבי חקירה. העתק מחומר החקירה הועבר למחלקה לחקירות שוטרים. בסיום החקירה יועבר התיק לתביעות עם המלצה להגשת כתבי אישום".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות