fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דברים זזים בפנאי העיר

שני חברים חדשים הצטרפו לדירקטוריון: דודי בסון ורועי שפושניק
טל אליהו (צילום: שלומי גבאי)
טל אליהו (צילום: שלומי גבאי)

דירקטוריון עמותת פנאי העיר החליט בישיבתו האחרונה על צירוף שני חברים חדשים לשורותיו: דודי בסון ורועי שפושניק. כעת מונה הדירקטוריון, בראשו עומד מ"מ ראש העירייה, עו"ד טל אליהו, 15 חברים.

בסון, לשעבר סמנכ"ל מפעלי נייר, ישמש יו"ר ועדת הביקורת. שפושניק, לשעבר יו"ר ועד חדרה הצעירה, יעמוד בראש ועדה שתעסוק בנושא גיוס כספים לעמותה.

טל אליהו, שחזר לנהל את ישיבות הדירקטוריון לאחר היעדרות בת שנה, אמר: "מדובר בשני אנשים מובילים בתחומם, שבמשך כל ימות השנה תורמים ועושים למען הציבור. זו גם הסיבה שצירפנו אותם לדירקטוריון על מנת שיתרמו ויעזרו גם לפנאי העיר. אין לי ספק שהחיבור שלהם לעמותה יהיה מיידי ושיתוף הפעולה יהיה פורה ומוצלח".

טל אליהו (צילום: שלומי גבאי)
טל אליהו (צילום: שלומי גבאי)

ובנושא אחר. ראשי העמותה נפגשו בשבוע שעבר עם ראשי ההסתדרות במרחב על מנת לקדם את נושא התאגדות העובדים בעמותה, כפי שסוכם בין ראש העירייה צביקה גנדלמן לבין אליהו. המטרה: להביא למצב שבו זכויות עובדי עמותת פנאי העיר יהיו שווים לאלה של עובדי עיריית חדרה.

אליהו: "התחלנו בתהליך לא פשוט, ואנחנו עובדים במקביל. מצד אחד מול ההסתדרות, כדי לבדוק את האפשרויות, ומצד שני לבדוק את העלויות והמשמעויות שלהן. אנחנו נעשה הכל על מנת לאגד סוף-סוף את עובדי עמותת פנאי העיר לגוף שיש לו זכויות משמעותיות".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות