fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גיגי גיגונת והסגן

הם הכירו במהלך חופשה באילת. היא: ילידת רמת אפעל, אז היתה רק בת 15. הוא: יליד גבעת אולגה, בן 21. אחרי השירות הצבאי הידידות קיבלה טוויסט רומנטי. תכירו את כוכבת הילדים גיגי (גלית) גיגונת פעם עורכת דין והמנהל האישי שלה שי סגן, נגן טרומבון שמלווה את משה פרץ ואייל גולן
כוכבת הילדים גיגיגיגונת
כוכבת הילדים גיגיגיגונת (צילום: שי סגן)

בערב יום העצמאות תופיע כוכבת הילדים "גיגיגיגונת" (גלית סגן) על הבמה המרכזית בגבעת אולגה ועל במת הילדים בחדרה עם ארבע רקדניות שילוו אותה. בעלה שי סגן נגן טרומבון ינהל את המופע וידאג שהכול יתקתק כמו שצריך. "חדרה נמצאת אצלי תמיד בלב", אומר סגן. כיום תושב כפר סבא, "קשה היה לי להתנתק ממנה, כל החברים והמשפחה שלי גרים בעיר".

סגן, בן זקונים במשפחה החל לנגן תופים כשהיה בן עשר אבל לא היה נגן מבריק במיוחד. את הטרומבון גילה כעבור שנה, בעקבות תורמים ממינסוטה, ארה"ב שתרמו כלי נגינה לפרויקט לימוד נגינה שהתקיים אז בבתי הספר היסודיים בשכונה. הוא למד בבית הספר עמישב, ולא בחר לנגן טרומבון, אלא זה מה שהוצע לו. בדיעבד, הסתבר שמעז יצא מתוק.

"גיליתי שאני הרבה יותר מוכשר בנגינה על טרומבון מאשר בנגינה על תופים", הוא אומר, "התקדמתי מהר מאוד ואחר כך השתתפתי בנגינה בתזמורת של גבעת אולגה". במקביל, כשהתחלתי להתקדם גם למדתי אצל מורים מהתזמורת הפילהרמונית, בהיכל התרבות בתל אביב. הייתי בהחלט בגדר תופעה חריגה בשכונה, אבל התייחסו אלי כאל ילד רגיל. כי כזה הייתי, לכן אף פעם לא חסרו לי חברים. פשוט הייתי 'הילד שמנגן'".

נגן הטרומבון שי סגן וכוכבת הילדים גיגיגיגונת
נותנים שואו. סגן וגיגיגיגונת (צילום: פרטי)

בצבא, ניגן סגן בתזמורת חיל האוויר. במשך 13 שנה ליווה בנגינה את הזמר שלמה ארצי, וכיום מלווה  בהופעות את משה פרץ ואייל גולן. "זו באמת תפנית רצינית, לעבור ממוסיקה קלאסית ורוק למוסיקה ים תיכונית", הוא מודה, "אבל מי שמנגן וחי את הנגינה, יודע להפיק מעצמו תמיד את הטוב ביותר בכל מקום. כשהשוק החל לקבל תפנית, פניתי לכוון הזה שאני מאוד אוהב. הטעם המוסיקלי שלי מגוון ואני שומע הכול, מאום כולת'ום ועד פארקר".

גלית סגן המוכרת בשם "גיגיגיגונת", היא כוכבת ילדים מצליחה, עורכת דין לשעבר. לפני חמש שנים, החליטה לעשות תפנית ולהגשים חלום. "בתור נערה, כל פעם שאמרתי לאימא שלי שאני רוצה לשיר ולשחק לפני ילדים, היא אמרה לי שעולם הבמה הוא עולם לא טוב ושאני לא צריכה את זה", היא משחזרת, "כי יש הרבה שחקנים שיושבים בבית בלי עבודה וזה תחום לא פשוט. אז היא הצליחה לעצור אותי והלכתי ללמוד משפטים, חשבתי שאוכל להיות טובה בזה. כי גם שם, באולם בית המשפט, צריך לתת שואו".

הכתבה המורחבת תפורסם בחדשות חדרה בסוף השבוע

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות