fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גומה: "לא נהיה בשר תותחים בליגת העל"

לאחר שהבטיחו סופית את המגרש הביתי בנתניה, ממתינים להודעת רשם העמותות. במועדון נפגשו עם ראשי מכבי תל אביב. ווסאם רבאח מראשון לציון נמצא במשא ומתן
אסי גומה (צילום: שלומי גבאי)
אסי גומה (צילום: שלומי גבאי)

בצל פתיחת המונדיאל חגגה הפועל חדרה אתמול את נשף העלייה לליגת העל. כאלפיים צופים הגיעו להריע לכוכבים המקומיים שעלו זה אחר זה לבמה וקיבלו את התשואות.

במועדון גם בישרו באופן רשמי כי הקבוצה תשחק באצטדיון בנתניה. במועדון מצפים להתחיל במכירת המנויים כבר בשבוע הקרוב, כשהמטרה להגיע להכנסות של שני מיליון שקלים לתקציב. במועדון ממתינים לתשובת רשם העמותות לגבי הניהול התקין והתקווה כי התשובה תגיע בתחילת השבוע בכדי שבקבוצה יידעו סופית מה התקציב עמו יתחילו את העונה הקרובה.

אסי גומה (צילום: שלומי גבאי)
אסי גומה (צילום: שלומי גבאי)

בכל מקרה בחדרה החליטו להתחיל בהכנות הרשמיות ולאחר שנרשמו בתקציב מינימום, במועדון גם התחילו בהחתמת שחקנים. המאמן ניסו אביטן מחזיק ברשימת השמות הישראלים לחיזוק ובין השחקנים נמצא המגן וויסאם רבאח מהפועל ראשון לציון.

השבוע נפגשו ראשי חדרה עם נציגי מכבי תל אביב ושמעו מהם מי מהשחקנים ייצאו בעונה הקרובה לתקופה השאלה ואחת השמות שמעניין את העולה החדרה הוא הקשר עדן קארצב שהושאל בחצי העונה האחרונה לבית"ר תל אביב רמלה. מי שבכל זאת צפוי להיות שחקן מפתח גם העונה בחדרה הוא החלוץ אסי גומה שאמר: "עשינו הישג חסר תקדים, אני עומד על הבמה הזאת ויש לי צמרמורות". לקראת העונה הבאה אמר הכוכב החדרתי: "אנחנו לא נהיה בשר תותחים של הליגה ונביא כבוד לעיר. אני מקווה שבכל משחק בית יהיו לנו כ-5000 אוהדים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות