fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גבעת אולגה תשחק עונה נוספת בליגה א'

המועדון נרשם בדקה ה-90 לאחר ששילם כספי הבוררות בסך של כ-150 אלף שקל, תודות לאיש עסקים מקומי שהסכים לעזור לקבוצה
שמחים על עוד עונה בליגה א'. שחקני גבעת אולגה (צילום: ארכיון)
שמחים על עוד עונה בליגה א'. שחקני גבעת אולגה (צילום: ארכיון)

קבוצת מ.ס. גבעת אולגה נרשמה בהתאחדות לכדורגל כשעה לפני סיום מועד ההרשמה ולאחר איחור של שבועיים. במידה ולא הייתה נרשמת בזמן, הייתה מתפרקת. הקבוצה למעשה קיבלה את האישור לשחק בליגה א' גם בעונה הקרובה לאחר ששילמה את כספי הבוררות בסך של כ-150 אלף שקלים.
יו"ר גבעת אולגה רועי אביטן אמר לאחר ההרשמה: "בשעה טובה נרשמנו. בעזרת השם נעשה ונצליח".

התשלום של אנשי אולגה התאפשר לאחר שאיש עסקים מקומי, תושב השכונה, הסכים לעזור לקבוצה ולמעשה אפשר את המשך קיומו של המועדון. בנוסף, בימים האחרונים מתנהלים שיחות בין אותו איש עסקים שבשלב זה מעדיף להישאר אנונימי לבין ראשי גבעת אולגה על כך שיהפוך לבעלים. ראשי אולגה כבר נפגשו עם האיש ופרסו בפניו את כל חובות ובעיות הקבוצה ואם יסכים לכך, העברת הבעלות בינו לבין ההנהלה צפויה להתרחש לפני המחזור הראשון של הליגה.

גורם המקורב לעסקה סיפר: "איש העסקים מעוניין להשקיע בגבעת אולגה וכתושב השכונה מעוניין לעזור לקהילה בעיר ולאחר ששמע על מצב הקבוצה נרתם לעזור. איש העסקים מתכוון ללמוד את החומר ועד לאחר יום הכיפורים להחליט אם להיכנס לקבוצה כבעל הבית בלעדי או כספונסר שיעזור לקבוצה מבחוץ".

במישור המקצועי, הקבוצה מרשימה במשחקי האימון. בשבוע שעבר ניצחה הקבוצה במשחק אימון את עירוני טבריה 1:2 משערים של ואדים פודורננקו ואסי גומה. באולגה התרשמו ממשחקה של הקבוצה מול טבריה אך הבהירו כי ללא לפחות חמישה שחקני רכש, יהיה לקבוצה קושי רב להישאר עונה נוספת בליגה א'. השם החם לחיזוק הקבוצה הוא שמו של הבלם בר נמני. נמני הגיע לאולגה באמצע העונה שעברה כמושאל מעירוני רמת השרון ולאחרונה התאמן בהפועל הרצליה.

שמחים על עוד עונה בליגה א'. שחקני גבעת אולגה (צילום: ארכיון)
שמחים על עוד עונה בליגה א'. שחקני גבעת אולגה (צילום: ארכיון)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות