fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בת 17 מחדרה נגד ירון ברלד

סערה בעולם הבידור: קטינה תושבת העיר טוענת כי כוכב "ארץ נהדרת" תקף אותה מינית
ירון ברלד
חופשי. ירון ברלד (צילום: שלומי גבאי)

קטינה תושבת חדרה הגישה תלונה במשטרת חדרה בטענה שהותקפה מינית על ידי הקומיקאי ירון ברלד. ביום ראשון הגישה בת 17, תושבת חדרה, תלונה בתחנת משטרת חדרה נגד כוכב "ארץ נהדרת", ירון ברלד בן ה~37. על פי החשד, ברלד והמתלוננת הכירו לפני כשלושה חודשים דרך חבר משותף וניהלו מאז קשר בטלפון ובפייסבוק ואף נפגשו מספר פעמים.

בתלונתה במשטרה סיפרה הצעירה כי במוצאי שבת הגיע ברלד לאסוף אותה מביתה במכוניתו, וכי בזמן ששהו ברכב תקף אותה מינית. כמו כן סיפרה לשוטרי התחנה כי במהלך הקשר בינה לבין ברלד, זה פנה אליה והציע לה להשתתף עמו במערכון בתוכנית בארץ נהדרת.

ירון ברלד
"עצוב לי". ירון ברלד (צילום: שלומי גבאי)

בעקבות התלונה זומן ברלד ביום שני לחקירה בתחנת חדרה ולאחריה שוחרר למעצר בית בן חמישה ימים. במהלך חקירתו הודה ברלד כי היה בקשר עם הצעירה אך הכחיש כל מגע בעל אופי מיני עמה. ברלד טען בחקירתו כי לא ידע שהצעירה שהגישה נגדו את התלונה היא קטינה, וסיפר לשוטרים שכששאל אותה לגילה היא השיבה שהיא בת שמונה עשרה וחצי. בנוסף טען כי המתלוננת היא זו שניצלה אותו בכך שביקשה ממנו לקנות לה מתנות כאלה ואחרות וגרמה לו להגיע בשבילה מתל אביב לחדרה.

אתמול (רביעי)  זומן ברלד שוב לתחנת חדרה לצורך עימות בינו לבין המתלוננת. העימות שנערך ביום רביעי בין המתלוננת הקטינה לברלד היה עימות קשה ובמהלכו שני הצדדים בכו. בעימות הוא המשיך לדבוק בגרסתו וטען כי לא נגע במתלוננת כפי שהיא טוענת. המתלוננת מנגד דבקה בגרסתה היא הציגה את התכתובות בפייסבוק והודעות אס אם אס שנשלחו אליה. בתום החקירה ביום רביעי שוחרר ברלד להמשך מעצר בית ובתנאי הרחקה מהעיר חדרה ומהצעירה.

אחיה של המתלוננת אמר: "הוא עשה טעות. הוא התעסק עם הילדה הלא נכונה, עם האחות הלא נכונה. אני מאמין בקארמה ובמקרה הזה הקארמה גדולה". ירון ברלד מסר בתגובה: "עצוב לי. הייתי מאד רוצה לשתף אתכם בסיפור המלא, אבל לצערי אני לא יכול בשלב זה. אני רק יכול לקוות שאני אוכל, כמה שיותר מהר, לספר את הצד שלי למקרה העצוב הזה".

תגובת סוכנות מאמא ייצוג אמנים ויוצרים, שמייצגת את ברלד: "צו איסור הפרסום הוסר לאחר התעקשותו של ירון לא להסתתר מאחוריו. מדובר בסיפור עצוב לכל המעורבים. אנחנו כמובן מבינים את חשיבות עבודת המשטרה ואת הצורך לרדת לעומק העניין, וזהו גם האינטרס של ירון".

תגובת עו"ד ליאור אפשטיין שמייצג את ברלד: "לא הייתי ממהר לתייג את הסיפור. משהצטרפו הפרטים, די ברור איך תסתיים הפרשה, אך נורא חבל וכואב שהיא התחילה. בעולמי, עולם המשפט, הפער בין התיק לבין האופן בו הוא מוצג בתקשורת, אינו ניתן לגישור".

בהמשך השבוע, ביום שלישי, הוגשה נגד ברלד תלונה נוספת בתחנת חדרה. הפעם מדובר במתלוננת בת 35, תושבת תל אביב, שטוענת כי החשוד ביצע בה לכאורה בעבר מעשים מגונים ותקיפה. לטענת האשה המקרה אירע במהלך שירותה הצבאי בזמן שהיא וברלד שירתו יחדיו באותה היחידה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות