fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ברק קודיש רוצה את מה שמגיע לו

הקפטן ברק קודיש לא אהב בלשון המעטה שלא קיבל משכורות, הפסיק להגיע לאימונים ועזב את הקבוצה. קודיש: "אני כבר לא שחקן צעיר אלא בדרך להקים משפחה והכסף חשוב לי, אם ממשיכים לשחק איתי כמו בעונה שעברה אז חבל".
ברק גודיש
נמאס לו. ברק גודיש (צילום: שלומי גבאי)

שבוע לא שקט עבר על הפועל חדרה. הקשר והקפטן ברק קודיש החליט לעזוב את הקבוצה ולא להגיע יותר לאימוניה. הסיבה: עיכוב במשכורות. בסוף השבוע שעבר ציפה קודיש לקבל את משכורתו כמו שאר השחקנים, כשלא כך היה הדבר החליט שלא להגיע יותר, ואף לא נכח באימוני הקבוצה לפני המשחק מול גלבוע.

ברק גודיש
נמאס לו. ברק גודיש (צילום: שלומי גבאי)

בחדרה הופתעו מהמהלך ואף זעמו על השחקן. בהנהלה סיפרו כי העיכוב בשכר הוא זמני לכל השחקנים וכי המשכורת תשולם בקרוב. גורם בהנהלה הסביר: "הפועל חדרה לא מהקבוצות העשירות בליגה ולמרות זאת מדובר בסגל שחקנים איכותי והקבוצה לא חייבת לאף שחקן כסף. אכן ישנם עיכובים קטנים אבל בסופו של דבר כל שחקן מקבל את שכרו.
"הדוגמה הטובה ביותר היא הבלם מור דהן שעזב את הקבוצה וקיבל את מלא כספו. חבל שברק בחר בדרך הזאת אבל אנחנו בכלל לא מתכוונים לרדוף אחריו ואם זאת החלטתו אנחנו מאחלים לו בהצלחה".

קודיש: "אני כבר לא שחקן צעיר אלא בדרך להקים משפחה והכסף חשוב לי ואם ממשיכים לשחק איתי כמו בעונה שעברה, אז חבל. אני אוהב את הפועל חדרה ומאחל לה בהצלחה". גם בעונה שעברה עזב הקשר את הקבוצה באמצע העונה לאחר שהיו חילוקי דעות בינו לבין ההנהלה.

שחקן נוסף שהיה מחוץ לסגל במשחק מול גלבוע הוא החלוץ אליאס זאנה. זאנה שנחשב לאחת הכישרונות הגדולים, הושעה השבוע לאחר שאיחר לאחד האימונים. שחקן נוסף ששוחרר השבוע הוא הקשר סלים עמאש שעבר לקבוצת הנוער של בית"ר טוברוק.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות