fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בלעדי: שלמה בוזגלו ימונה לתפקיד יו"ר המועצה הדתית בחדרה

מנכ"ל העמותה לתרבות הפנאי לשעבר הוא נציג הרבנות הראשית בהרכב החדש של המועצה, והוא צפוי להתמנות לתפקיד היו"ר. בועז ביטון, שיזם את המהלך: "איש ראוי עם עבר גדול של עשייה למען הציבור בחדרה"
שלמה בוזגלו (צילום: וידאו קליק)
שלמה בוזגלו (צילום: וידאו קליק)

שלמה בוזגלו, לשעבר מנכ"ל העמותה לתרבות הפנאי ומי שהתמודד בבחירות האחרונות לראשות עיריית חדרה, צפוי להתמנות בקרוב לתפקיד יו"ר המועצה הדתית בחדרה. בוזגלו נבחר על ידי מועצת העיר כאחד מבין תשעה נציגים שירכיבו את המועצה הדתית בחדרה, ולאחר שכל הנציגים יאושרו על ידי משרד הדתות, ועדה מיוחדת תקבע מי יכהן כיו"ר. כיוון שבוזגלו הוא נציג הרבנות הראשית ברשימה (היתר הם נציגי הסיעות השונות בעירייה), סביר להניח שהוא גם המועמד המוסכם לתפקיד היו"ר.

מי שדחף למנות את בוזגלו לתפקיד הוא יו"ר תנועת ש"ס בחדרה והמשנה לראש העיר, בועז ביטון, שקיבל את האחריות על המועצה הדתית כחלק מההסכם הקואליציוני שלו.

שלמה בוזגלו (צילום: וידאו קליק)
שלמה בוזגלו (צילום: וידאו קליק)

בוזגלו, דמות מוערכת מאוד בחדרה, עבר תקופה אישית קשה מאוד בשלוש השנים האחרונות, וכעת הוא מקווה לחזור לחיים הציבוריים ולעשייה שכל כך אפיינה אותו לאורך כל השנים.

בוזגלו סירב להתייחס לכתבה. בועז ביטון אמר: "אני חושב ששלמה איש ראוי עם עבר גדול של עשייה למען הציבור בחדרה. אני בטוח שהוא יעשה את עבודתו נאמנה ומשוכנע שהמהלך הזה יוכתר בהצלחה".

חשוב לציין כי זוהי הפעם הראשונה בחדרה שבה ש"ס הכניסה אשה (יהודית בלדב) להרכב המועצה הדתית. יתר החברים: סימון עיראקי, עו"ד משה אדרי, משה אלמליח, אלי כהן, יהודה רוזנברג, אליהו כהן ומאיר אטיאס.

מעיריית חדרה מסרו בתגובה כי "שלמה בוזגלו הוא נציג הרבנות ומליאת המועצה הדתית היא זו שממנה את היו"ר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות