fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בלעדי: "אני לא שואל את עצמי כמה רע עשיתי לתושבי חדרה"

צביקה גנדלמן מסכם שנה ראשונה בראשות העירייה בראיון ל"חדשות חדרה" ומדבר על הכל: מלחמות השבת, הביקורות מבית, טענות התושבים בעיקר בגבעת אולגה הבעיות בתחום הספורט והתמודדות עם הסוחרים והנהגים בעקבות הגברת האכיפה. סיכום חלקי
צביקה גנדלמן (צילום: שלומי גבאי)
הטבות. גנדלמן (צילום: שלומי גבאי)

מחר ב"חדשות חדרה":

צביקה גנדלמן הוא איש צבא. גם מי שלא מכיר את ההיסטוריה של ראש עיריית חדרה, יזהה זאת מיד כשיפגוש את האיש. הוא סמכותי, חריף, ממוקד וסירב לדבר בשנה הראשונה שלו בתפקיד. השבוע הוא קיים בלשכתו מסיבת עיתונאים לסיכום שנת כהונה ראשונה (ראה מסגרת). לאחר מכן הוא התפנה להעניק ראיון בלעדי ל"חדשות חדרה", שם הוא דיבר לא רק על הדברים שאפשר להציג לראווה אלא גם על הבעיות, הקשיים והביקורות.

הצגת לראווה את הנקודות שאתה מאוד מרוצה מהן בשנה הראשונה. ממה אתה לא מרוצה?

"יש שני נושאים שבהם עשינו דרך לא פשוטה, אבל עדיין לא הגענו לאן שרציתי ויש לנו עוד הרבה עבודה. ואני מדבר על ניקיון העיר ועל השירות לתושב. שני הנושאים האלה קשורים ישירות לאיכות החיים. גם פה, כמו בנושאים האחרים, התחלנו את שינוי הכיוון, אבל בנקודת הזמן הזו שאנחנו נמצאים, יש עוד הרבה מה לעשות".

תחילת הקדנציה שלך הייתה מאופיינת במלחמה לא פשוטה מבית. בקרב של ממש מול ועד העובדים בעירייה. אחרי שנה, אתה חושב שעובדי העירייה היום מרוצים יותר? טוב להם?

הראיון המלא ב"חדשות חדרה"

צביקה גנדלמן (צילום: שלומי גבאי)
הטבות. גנדלמן (צילום: שלומי גבאי)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות