fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בדרך למהפכה?

המו"מ להעברת הפועל חדרה לעמותה חדשה מתקדם ונמצא בפני סיום. על פי המתווה אמור יואב קובי לקבל כ-700 אלף שקלים ומיליון שקל נוספים מפינוי המגרש
יואב קובי
יואב קובי (צילום: שלומי גבאי)

האם הכדורגל החדרתי בדרך לשינוי? לעיתון "חדשות חדרה" ואתר בלינקר נודע כי צוות המו"מ מטעם עיריית חדרה, בראשות חבר המועצה אוהד מרחב, קבעו מתווה חדש לפיו העמותה החדשה תרכוש את זכויות הניהול של הפועל חדרה מידיו של יואב קובי, ותפעיל את הקבוצה הבוגרת של הפועל חדרה ואת מחלקת הנוער של המועדון.

בהתאם לאותו מתווה אמורים נציגי העמותה החדשה להתחיל במשא ומתן מרתוני מול קובי ועורכי דינו בכדי לסיים אותו מוקדם ככל הניתן ולהתחיל בהכנות של הקבוצות השונות מהמועדון לקראת העונה הבאה.

אותם נציגים של העמותה צפויים להעביר לקובי סכום של כ-700 אלף שקלים, שיגיע כחלק מתקציב התמיכות של העירייה. הסכום הזה אמור להיות מחולק בהעברתו לבעלים הנוכחי של חדרה במשך ארבע שנים. בנוסף, קובי יקבל סכום של כמיליון שקלים מההסתדרות עבור פינוי האיצטדיון העירוני בו משחק המועדון בשנים האחרונות. בעירייה הסבירו כי קובי יפנה את המגרש לטובת ההסתדרות ובתמורה תבטיח העירייה להקים איצטדיון עירוני חדש שיוקם בשנים הקרובות.

יואב קובי
יואב קובי (צילום: שלומי גבאי)

אותם נציגי עמותה הסבירו כי מחובתם לסיים את התהליך מול קובי עד תחילת חודש יוני, ואז יהיה מספיק זמן לעמותה החדשה להודיע להתאחדות לכדורגל על שינויים במועדון הכדורגל החדרתי. עוד אמרו אותם נציגי עמותה כי נושא האיחוד בין הפועל חדרה למועדון ספורט גבעת אולגה כלל לא עומד על הפרק מכיוון שבכדי העמותה החדשה תקבל את מלוא זכויות הניהול על המועדון, היא חייבת להתנתק לחלוטין מבעליה הקודמים של הקבוצה החדרתית.

גורם המקורב למשא ומתן סיפר: "נכון לרגע זה מדובר ברעיון שטרם הוסכם על ידי שני הצדדים. נכון שלאחר הישיבה ביום שישי האחרון התהליך הואץ, אך כל עוד אין חתימות של כל הצדדים, לא ידוע מה יילד יום. לגבי האיחוד, הוא יכול לקרות רק בעונה הבאה".

קובי עצמו אמר בתחילת השבוע: "נכון לרגע זה לא הייתה שום פגישה רצינית פרט לפגישה שנערכה לפני חודש וחצי ובה שמעו נציגי העמותה את הדרישות שלי. באופן כללי כולם יודעים שאני אשמח לעזור בכל דרך לקידום הכדורגל בעיר". אגב, התנאי המשמעותי ביותר של קובי לעסקה היה כי ראשי מחלקת הנוער, גבי אוחנה ואלי דגני, ימשיכו לעבוד במחלקה.

חבר מועצת העיר, אוהד מרחב, שאחראי לנושא הספורט, אמר: "בשבועות האחרונים מתנהל מו״מ קדחתני בין חברי העמותה החדשה לבין יו״ר הפועל חדרה יואב קובי וזאת במטרה להעביר את הבעלות על הקבוצה בהקדם האפשרי. במקביל למשא ומתן נפתח ערוץ הידברות נוסף מול ההסתדרות וזאת במטרה לפתור את בעיית האחזקה על מגרש הפועל (סוגיה שתגיע לפתרונה לאחר שנים רבות של מאבק משפט). מיד לאחר כניסתה לעבודה של העמותה החדשה ופתרון בעיית מגרש הפועל נפעל לאיחוד שתי הקבוצות הבכירות בעיר לקבוצה עירונית אחת במטרה להגדיל תקציבים ולהעלות ליגה. כולי תקווה כי כבר בשבועות הקרובים נתבשר כי המהלך הגיע לסיומו והכדורגל בחדרה ייצא לדרך חדשה".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות