fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אני מקווה שאקח דאבל עם חדרה"

שוער הרכש עומרי אלון, שמככב לאחרונה בין הקורות של הפועל חדרה/אולגה, מאמין שהקבוצה שלו מספיק מוכשרת כדי לעלות ליגה ובונה גם על הצלחה עם קבוצת כדורגל החופים של העיר
עומרי אלון בפעולה. (צילום: שלומי גבאי)

הפועל חדרה/אולגה חגגה בסוף השבוע שעבר ניצחון משמעותי נוסף כאשר גברה על בית שאן בתוצאה 0:1, כאשר אחד המצטיינים במגרש היה השוער עומרי אלון, שהגיע בחודש ינואר מעירוני קריית אתא וצפוי להיות גורם משמעותי בהצלחת הקבוצה בהמשך הליגה.

השבוע התפנה השוער לראיון מיוחד. אלון אמר אחרי הניצחון על בית שאן: "זה היה ניצחון חשוב מאוד, כמו כל ניצחון שיהיה עד סוף העונה. מבחינתנו כל משחק הוא כמו גמר גביע".

מדובר בליגה קשה יותר העונה?

"אכן הליגה העונה מאוד צמודה ומרתקת. יש הרבה קבוצות שיילחמו עד לסיום העונה כאשר לאחרונה גם טבריה נכנסה לתמונה".

ואתם אמורים לעלות ליגה?

"אומנם יש לנו עוד מפגש מול רובי שפירא חיפה, אבל הדברים תלויים בנו ואם ננצח את כל המשחקים אז נעלה ליגה. מדובר בליגה קשה ולכן לדעתי הרבה קבוצות יאבדו נקודות ואני מקווה שנאבד כמה שפחות".

זה מלחיץ שהכל תלוי בכם?

"אני לא חושב. דווקא כולם היו רוצים להתחלף איתנו. אנחנו יודעים שהכל תלוי בנו ואנחנו לא צריכים לרוץ אחרי משחקים לטלפונים כדי לשמוע מה עשו שאר הקבוצות. רוצים להיות אחראים רק על עצמנו וזה יספיק".

עומרי אלון בפעולה. "הדברים תלויים בנו" (צילום: שלומי גבאי)
עומרי אלון בפעולה. "הדברים תלויים בנו" (צילום: שלומי גבאי)

לפי מה שאתה רואה בחדרה, זו קבוצה מתאימה לעלייה?

"אין לי ספק שיש כאן קבוצה מספיק טוב ואיכותית שבנויה נכון ומורכבת משחקני ביתי ושחקנים עם ניסיון. זה מה שצריך כדי לעלות ליגה. יש לנו גם מאמן מצוין".

הזכרת את המאמן. איך הרגשתם סביב הבלגן שהיה לפני המשחק מול איכסל?

"אני לא חושב שזה פגע בנו, ולראייה ניצחנו. הקבוצה הוכיחה הרבה אופי ואנחנו שמחים שמומו נשאר איתנו. הוא מאמן לא סטנדרטי מבחינת האמוציות, אבל אין מתאים ממנו כדי לאמן את הפועל חדרה ולהוביל אותה להישגים".

הגעת מקריית אתא לחדרה, איך היה המעבר?

"אני חושב שבתור ספורטאי שעבר דברים בקריירה תמיד אני רוצה להיות עם שאיפות לעלייה ולא להעביר עוד עונה ואני שמח שהגעתי לחדרה".

הגעת לחדרה ופתחת בהתחלה בספסל ורק לאחרונה פתחת בהרכב.

"הגעתי וישבתי שלושה משחקים בחוץ עד שהתאקלמתי, אך ידעתי שהביאו אותי למטרה מסוימת. צריך לזכור שקשה לשוער להתחבר לקבוצה וזה לוקח זמן אבל תמיד ידעתי שאני יכול להפיק מעצמי וההזדמנות הגיעה לאחרונה".

יש סיכוי שלא תעלו מהמקום הראשון?

"אנחנו מאוד מאמינים שנעלה מהמקום הראשו.ן יחד עם זאת, אם חלילה לא נעלה אנחנו קבוצה של ווינרים באופי ואנחנו קבוצה מנצחת במשחקי הכרעה אז אין לי ספק שנצליח בכל מקרה".

מה אתה חושב על הקהל החדרתי?

"זה משהו מאוד מיוחד. יש כאן קהל דוחף ומרענן שיש לו דף פייסבוק שמתחדש כל הזמן וזה כיף גדול. כיף לראות את החיבור בין העיר למקום שבו רוצים לעלות ליגה. גם החיבור של ראש העיר הוא חשוב והעובדה שהקבוצה היא סמל של העיר נותנת תמיכה רחבה בכל הפרמטרים".

בקיץ תישאר בחדרה בליגת החופים?

"קודם כל כדורגל החופים זה החיבור שלי לאנשי חדרה. כבר שלוש שנים אני בקבוצת החופים ומינואר אני גם בכדורגל דשא. כדורגל חופים זה מקצוע שונה לגמרי וזה כיף שממלא את הפגרה שהופכת לפגרה אקטיבית. זה ריגוש גדול. אני מקווה שאקח העונה דאבל עם חדרה – גם על הדשא וגם על החול".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות