fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אני אף פעם לא עף על עצמי"

אלירז שדה נהנה מאוד בתוכנית הרדיו שלו, פורח בערוץ 20, מקבל המון הצעות לתפקידי משחק ובכלל נהנה מהחיים. וזה מבלי להזכיר את הזוגיות המושלמת עם אילנית לוי. רגע לפני השנה החדשה הוא התפנה לראיון מיוחד לראש השנה. וכרגיל, לא השאיר שום דבר בבטן. כולל געגועים עזים לגבעת אולגה
אלירז שדה (צילום : הילה אייזינגר)
אלירז שדה (צילום : הילה אייזינגר)

אתם יכולים להוציא את אלירז שדה מחדרה, אבל קשה מאוד להוציא את חדרה מאלירז. שדה, היום בן 33, שהפך בן לילה לכוכב לאחר שזכה בשנת 2010 בתוכנית "האח הגדול", כבר מזמן לא גר בחדרה. הוא בכלל ברחובות, עם בת הזוג שלו בשלוש השנים האחרונות, אילנית לוי. אבל כנראה שזיכרונות יותר חזקים מהכל.

"אין לי הסבר לכך שחדרה היא משהו מיוחד. משהו אחר. אין עוד עיר כזו בכל הארץ. וכשאני אומר חדרה אני שם דגש על גבעת אולגה. יש משהו מיוחד בריח שם, במבנים, באנשים. היום יום שם הוא שונה. אתה נושם הרבה יותר בקלילות. לא יעזור, חדרה זה DNA, לייף טיים. ותמיד זה יישאר. בעיקר הזכרונות מאולגה, הסבתא, הבוריקה, הים".

מאז הילדות בגבעת אולגה עבר שדה (סעדה במקור) דרך ארוכה. או כמו שהוא אומר, "אף פעם לא ממש הייתי במקום אחד. כל החיים אני נע ונד". זה התחיל כאמור באולגה, עבר לקיבוץ ברקאי, לאחר מכן חדרה, קיסריה, שוב אולגה, לוס אנג'לס באמצע, וכיום משפחתו מתגוררת בגבעת עדה. "אבל הסבתא עדיין באולגה", הוא מתעקש להוסיף.

אמא שלו אחות אחראית במחלקת ילדים במרכז הרפואי הלל יפה. אביו עובד בחנות לחלפים לרכב באזור התעשייה. משפחה חדרתית שורשית.אבל החיים של אלירז מודל 2015, מאוד רחוקים מההוויה החדרתית היום יומית. לאו דווקא חיי זוהר, כמו "התעשייה". וכשמדברים עם אלירז על התעשייה, יש לו הרבה מה לומר.

כיום הוא משדר מדי בוקר תוכנית יומית ברדיו לב המדינה בצוותא עם מאיה בצלאל, הוא מגיש את תוכנית "הפטריוטים" בערוץ 20 ולאחרונה נכנס לעסקים, אבל לזה נגיע בהמשך. שדה מאוד נאמן למקום העבודה שלו. מבחינתו, "קודם כל פרנסה", וזה אומר לכבד את כל מי שמשלם לו את המשכורת. אבל בדרך הוא נגע בכמה וכמה שיאים, ולמעשה עבר בזמן קצר מאוד כמעט את כל התחנות בעולם התקשורת.

הוא שידר בערוץ 24, הייתה לו תוכנית בערוץ 2, הוא כתב מוזיקה, כתב קצת טורים בעיתון, ואפילו הפתיע עם קריירת משחק בסרט "בן זקן" שזכה בפסטיבל הקולנוע במילאנו וקיבל שבחים גם בברלין.

עשית אין ספור תפקידים בתקשורת. יש מדיה מועדפת עליך?

"זו תשובה מורכבת. בגדול הרדיו, פשוט כי זה מזוכך. זה אני, המיקרופון, ואנשים מקבלים אותי כמו שאני. הטלוויזיה למשל בנויה בצורה כזו שהבק סטייג' מרכז את מירב העניין. ברדיו אין את כל זה. אתה יודע בדיוק איך המאזינים מרגישים. אין להם ויז'ואל שהם יכולים לברוח אליו. אי אפשר לשקר למאזינים או יותר נכון לעבוד עליהם עם כל מיני טריקים. הם מקבלים מה שאתה נותן להם, ואם הם לא אוהבים זה מתבטא בכך שהם עוברים לתחנה אחרת".

הסיפור המלא ב"חדשות חדרה".

אלירז שדה (צילום : הילה אייזינגר)
אלירז שדה (צילום : הילה אייזינגר)

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות