fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אנו מקווים שהמסר של גודוביץ' עבר למי שצריך"

דיירי פרויקט "גינדי פארק" מפרשת המרפסות, העלו מסוק לאוויר כדי לומר תודה לישראל גודוביץ', שתמך בהם גם במהלך התוכנית. "זה המעט שאנחנו יכולים לעשות למענו", אמרו הדיירים
ישראל גודוביץ (צילום: יח"צ)
ישראל גודוביץ (צילום: יח"צ)

תושבי פרויקט "גינדי פארק חדרה", מרחוב נחל פרת בחדרה, שמנהלים בימים אלה מאבק משפטי נגד חברת גינדי בשל פרשת המרפסות שקרסו, עלו בשבוע שעבר שוב לכותרות.

זה קרה בזכות מחווה שעשו התושבים לישראל גודוביץ', מהנדס עיריית תל אביב לשעבר ומתמודד בתוכנית הריאליטי "האח הגדול VIP". גודוביץ' דיבר בתוכנית על העוול לטענתו שנעשה לתושבים ועל כך שחברת גינדי צריכה לנהוג אחרת מול התושבים. עוד לפני כניסתו לתוכנית (בינתיים גודוביץ' לצאת בעצמו מהתוכנית) החליט גודוביץ' -על דעת עצמו ובהתנדבות מלאה – לתמוך בתושבי הפרויקט בעקבות קריסת המרפסות, והוא מייעץ להם והשמיע את דעתו גם בכנסת בשעתו.

התושבים, שמאוד מחבבים ומעריכים את גודוביץ' בן ה-81, שמעו אותו מדבר בשבחם גם מעל מרקע הטלוויזיה, והחליטו להביע תודה. "זה מאוד ריגש אותנו לשמוע אותו מדבר עלינו בצורה כזו באח הגדול", מספר אחד מראשי הדיירים, "והחלטנו להעלות מסוק לאוויר ולרשום לו תודה רבה. זה המעט שאנחנו יכולים לעשות למענו, לאחר כל מה שהוא עושה למענינו".

זה מאוד ריגש אותו.
"נכון. וזה ריגש גם אותנו. זה מגיע לו. אין היום הרבה אנשים שמוכנים להתגייס בצורה כזו למען מטרה ללא שום תמורה. הוא נלחם בעקרונות שהוא מאמין בהם, ואנחנו מקווים שזה גם יעזור לנו בסופו של דבר".

ישראל גודוביץ (צילום: יח"צ)
ישראל גודוביץ (צילום: יח"צ)

הוא דיבר איתכם לאחר שיצא מבית האח הגדול?

"כמובן. הוא אמר תודה וסיפר לנו מה זה עשה לו. אנחנו מקווים שהדברים שלו הגיעו למי שצריך והמסר שלו עבר בצורה נכונה. כי בסופו של דבר שוכחים שיש פה קבוצה של אנשים, בעלי משפחות, זוגות צעירים וגם אנשים מבוגרים, שהשקיעו בדירות האלה את הכסף שאין להם, וכעת כולנו עומדים בפני שוקת שבורה".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות